De antenne heb ik inmiddels weer ingekort. Omdat bij een eerdere rolpartij de draad gebroken was, moest ik wel iets doen.
Weet iemand wat de juiste lengte van een Spektrum SR3000 ontvanger antenne moet zijn (Ian jij hebt er een).
Ik heb een 4500 Mah accu. Ik had inderdaad wat problemen methet laden via een Robber Infinity 2 Power Peak lader. Deze herkende de accu niet goed en was met 0,5A aan het laden bij 4,7V.
Ik had al gepost bij Electronica op dit forum met dit probleem.
Ik heb net de cellen los gemeten en twee gaven helemaal geen spaning. Ik heb nu handmatig de laadstroom op 1,5A gezet (omdat de accu nog nieuw is) en nu is hij aan het laden met 7,3V en 1,5A. Ziet er beter uit.
Als straks al mij cellen 1,4V geven dan komt het wel goed. Ik denk dat het wegvallen van de Spektrum met een te laag voltage te maken heeft gehad. Vanavond weet ik meer!
PS Niels, je hebt gelijk een diepte investering gedaan zeg. Is die Rhino 4 25KG?
Bij MR Hobby heb ik € 900,00 betaald maar ik ken Martin iets langer.
Speling in de voorwielen heb ik ook een beetje in de axiale richting (haaks op het wiel) kan geen kwaad volgens mij; de constructie is er ook naar.
Je, ik mijdt water als de pest. Dat wil zeggen, nat gras is geen probleem maar plassen zijn funest. Natuurlijk kun je de ontvanger en overige electronica afdichten met een zakje en op je servo's zuurvrije vaseline smeren, maar de lagers kun je niet beschermen en de spur gear ook niet. Daarnaast is ook de versnellingsbak niet met keerringen afgedicht dus al met al raad ik dat af.