RClipse zei:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=32989&postdays=0&postorder=asc&&start=0
even 20 pag. doorlezen en namen opschrijven... misschien kan en mod. zien wie die 38 mensen zijn? dat zou heel mooi zijn...
Haha, eerlijk gezegd heb ik dat al gedaan 2 dagen geleden.....
Maar als je het topic goed doorkijkt, dan komt het neer op een man of 7 die daar aan het discuseren waren.....
4 of 5 ervan heb ik een PB gestuurd, van de andere wist ik dat ze zouden komen.....
Vandaag heb ik 1 man gezien van dit forum "ready to run" heeft zijn rondjes gereden met zijn viper....
Ik moet zeggen dat hij best aardig rond ging, voor een eerste keer op een circuit, hij was tenminste niet te bang om gas te geven....
Ook waren er nog 2 andere, vader en zoon, die niets afwisten van deze klasse, dus mogelijk komen die ook....
Laten we hopen dat het wat wordt.........
Super john zei:
Tot nu toe hebben zich 3!rijders ingeschreven voor de trekstart klasse.
Kan het zijn dat er nog mensen hebben ingeschreven net even voordat je de trekstartklasse als optie hebt toegevoegd?
Die mogelijk een opmerking hebben geplaatst?...
Super john zei:
En waar blijven al die andere?zoals wel vaker mensen beloven mee te doen maar zodra het zover is dan haken ze af.
Ik weet niet of de rijders bekend zijn die maanden geleden gezegt hadden dat ze mee zouden doen,je zou je een mailtje of pm moeten sturen.
Ik heb al eerder aangegeven, dat er een HEEL groot verschil zit tussen thuis achter je PC op een knopje te drukken dat je meedoet, en daadwerkelijk meedoen.......