Beginners opgelet: Roto- en trekstartklasse op de Mach.

Patrick Rx zei:
Oja vanaf hoelaat kunnen we dan terecht (zodat we de snellere niet in de weg zitten) en wat gaat 't kosten?

Zoals Bart al zei, vanaf 10:00 uur mag er herrie gemaakt worden.....

Kosten, normaal 7.50,- voor een dag, maar misschien onder het "motto" van baanverkenning voor de clubrace kan er een uitzondering worden gemaakt, ga ik het morgen meteen over hebben als ik op de baan ben......

Oh, ik ben te herkennen aan deze auto:
http://www.m7h.nl/m7h/950R_files/950-9.JPG

Zo te zien is er niet echt veel animo.

Wie willen zullen er morgen nog meer zijn?
Kheb niet zo'n zin om de enigste trage deelnemer te zijn.

Dan blijf ik wel rustig achter je aan rijden.....
Daar leer je heel veel van... :wink:

Ik ben er ook morgen, hoop 10 uur. Vroeg opstaan is niet me beste kant.

@ bart ja, zeer mooi zie op mylaps dat ik al de 90 gehaald heb terwijl ie nog echt rijk stond. :D
beloofd veel goeds, nu maar even oto klaar maken voor morgen.

Nou dat was me ook ff balen!

:evil: :evil: Breekt het veertje van mijn servo-saver....

Ik baal als een stekker!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Het benodogde materiaal is onderweg.

En over het algemeen zijn die auto's bijna niet stuk te krijgen.

Ik zal eens kijken of ik aankomende week nog even de tijd krijg om te oefenen, want ik heb wel gemerkt dat dat nodig is.

Ik heb al bijna een jaar niet onroad gereden dus moet gewoon erg wennen aan de snelheid.

:arrow: Is er overigens al iets meer bekend over het aantal deelnemers :?:

Nou ik heb vandaag ook weer ff gereden op Gouda maar van rijden is niet veel gekomen :? vorige week reed hij ng wel aardig maar vandaag was het 3x niks.. en er werd getraind voor clubwedstrijd morgen dus was ook vrij druk, kon ik ook niet goed horen wat er aan de hand was, daarna nog ff op een stukkie asfalt in de buurt gereden en dat ging wel aardig maar echt lekker wil het nog niet gaan...

ik ben ok wel benieuwd hoeveel deelnemers er tot nu toe zijn ingeschreven

Patrick Rx
Ready to run
en ik...

dat is wel een beetje weinig... :cry:

En waar blijven al die andere?zoals wel vaker mensen beloven mee te doen maar zodra het zover is dan haken ze af.
Ik weet niet of de rijders bekend zijn die maanden geleden gezegt hadden dat ze mee zouden doen,je zou je een mailtje of pm moeten sturen.

3 :?: pfff

:roll: dan kunnen we het zaakje beter meteen maar afblazen :( :?:

Patrick Rx zei:
3 :?: pfff

:roll: dan kunnen we het zaakje beter meteen maar afblazen :( :?:

De promotie is erg laat op gang gekomen en daardoor valt het aantal deelnemers tegen. Maar dat is nog geen reden om het af te blazen. De meeste inschrijvingen komen over het algemeen ook in de laatste week. Ik hoop er zelf op dat er genoeg deelnemers zullen zijn om de wedstrijd nog een keer te kunnen doen. We hebben dan veel meer tijd om deelnemers te trekken.
En als je maar met zijn drieën bent heb je veel meer kans op die beker ;)

Greetz.

Bartje.

Back