BosModelAir filmpjes :-) update 07-08-09

Zo gister weer lekker even wezen vliegen, ondanks het lekkere weer waren er weinig andere vliegers.
Wij zijn lekker aan de gang geweest van 4 tot 9 en tussen door zijn er even 4 andere vliegers geweest maar de rest van de tijd hadden we het veld voor ons zelf.

Onze z`n nieuwe Piper Cub had een goede maiden maar door het uitvallen van de camera staat de take off er niet op :( :
Piper Cub maiden 27-04-06 2min 31sec / 6.4mb

Ik heb eindelijk ook weer eens met m`n Stinson Reliant gevlogen (ben nog niet geheel tevreden maar het was wel weer lekker):
Stinson Reliant 4min 46sec / 12mb

En weer 2 filmpjes (het waren er als het goed is 3 :? Onno zou ook de grote 35cc Decathlon van Joop gefilmd hebben maar die heb ik vanochtend met het monteren even gemist, zal vanavond nog eens kijken 8) )

Maar daar gaan we weer:

Een ASH 25 met KTW:
ASH 25 2min 06sec / 5.3mb

En onze GeeBee weer aan de gang:
Gee Bee 2min 41sec / 6.7mb

De laatste tijd te veel zelf aan het vliegen :) om filmpjes te maken :(

Maar hier weer 2 korte:

De Protech Carat van Wesley:
Carat 51sec / 2.1mb

En 2x een Tiger 60 in de landing:
2x Tiger 60 landing 26sec / 1.1mb

sorry, dacht te hebben gekopieerd, terwijl dit niet zo was,
ik werk op linux, en door luiheid van mij heeft het bekijken van zo'n filmpje ietsje meer voeten in de aarde... anyway, dit is heel erg :offtopic:

Gisteren wel wat meer gefilmd maar door kuren van de camera is er weinig van over :evil:
Dus de camera gaan we maar eens laten repareren.

Toch nog een klein stukje van m`n maiden van de Piper Super Cub kunnen gebruiken:
Piper Super Cub maiden 4min 33sec / 11.5mb

Zo dat was gister weer een top daggie :D

Geen weer om de Nomad in te vliegen de wind was veelste vlagerig maar wel lekker weer om met de Decathlon en de Super Cup de lucht in te gaan.

Later ook nog 1 keer gevloegen met de Stinson En die doet het ook weer naar behoren.

Het was zeer rustig op het veld maar daar zal de wind wel de oorzaak van zijn geweest maar zo`n beetje spelen met de wind is wel leuk :wink:

Hier een paar filmpjes:
Met die harde wind Onno aan de kabel met de Decathlon 1min 53sec / 4.8mb

Spelen met de Piper Super Cub 5min 16sec / 13.4mb

De Stinson Reliant in z`n element (en ik ook) 1min 30sec / 3.8mb

very nice :wink:

straks ook ff een paar vluchtjes maken. :lol:
Had alleen verwacht of gehoopt dat die nomad een (perfecte) maiden zou maken, maar we wachten hiero in de achterhoek met vol interesse af. :mrgreen:

keep on going.

mvg bas

Hee Bas,

Thanks voor je reactie.

De 2de maiden van de Nomad zou ik ook graag gemaakt hebben maar we gaan het even niet overhaast doen.
De wind was `s middags te sterk en`s avonds nam ie wel af maar dan zou het zicht op het model te weinig zijn.

Dus we moeten nog even geduld hebben en jullie in de achterhoek dus ook.

Maar we gaan vrolijk verder .

Greetingz,
Berto en Onno.

Is dat die boeing van het 'crash-schandaal?' dan komt de schade door de politie die het nodig vonden het ding bruut in een busje te moffelen :(

Back