BosModelAir filmpjes :-) update 07-08-09

Hehe, ok, het had gekund dat je het wist
wink9.gif

Grt.

Hoi Berto,

Heb maar even in het onderwerp GEMOTORISSEERT een nieuw onderwerp aangemaakt voor de SUKOI 29. Hierbij gelijk de setup opgesomt.

Groet
Erwin

Gisteren ondaks het slechte weer overdag was het vanaf 5 uur goed te doen.
Vanwege het slechte weer was het dus rustig en dus ook weinig gebeuerd.

Wel hebben Onno en ik de Decathlon van ons maar weer eens gecrasht maar daar binnenkort weer een opknap verslag over.

Verder ook maar 1 keer gefilmd zie hier:

Sleepstart 2min 17sec / 5,7mb

En gisteren was het weer een goede keus om te gaan vliegen :yes:

We hebben 1 bui gehad maar daar was ik op voorbereid en had een stuk zeil van m`n werk meegnomen om de modellen etc. onder te kunnen zetten.

Verder heerlijk vliegweer geweest.

2 films geschoten dankzij Onno en Gijs:

Super Decathlon maiden 3min 51sec / 9.8mb

Fournier 4 1min 32sec / 3.9mb

:oops:
Tijdens het vliegen weing van gemerkt.

We hebben het wel gezien maar ik had even geen zin om het te veranderen voor de maiden.
Take off ging best, rechtuit neusje los en dan pas corrigeren met richtingsroer, lanfind net zo, ff neusje afhouden en klaar.
Alleen met het terug taxieen moet je even denken...........

Hee Berto, waar blijven die filmpjes van vandag? Normaal staan ze er in no-time op :wink:

hey was je niet met die decathlon naar vliegshow the broken wings geweest?
ik heb hem daar zien staan :P
weer mooie filmpjes by the way!

grts

Die F-16 van Erwin.. welke is dat? die nieuwe van HET-RC? Dit aangezien ook direct in het begin de Phantom op de grond ligt.. is hier ook een filmpje van?

Die F-16 van Erwin.. welke is dat? die nieuwe van HET-RC? quote]

klopt en wat vliegt dat ding geweldig en snel en het ziet er ook nog super strak uit :lol: en d phantom vliegt ook super alleen hij gebruikte 1lipo pakket op 2 impeller motoren en dat ging niet helemaal goed......

groetjes Dennis

Benno Z zei:
Hee Berto, waar blijven die filmpjes van vandag? Normaal staan ze er in no-time op :wink:
Damn, er wordt weer heel wat van mij verwacht zo te zien.
Normaal ben ik wel wat sneller ja, maar ja die verplichtingen he, als die er niet waren geweest was ik ook de hele dag gebleven 8)

@ Noah,

Yep, ik dacht ook dat een HET-RC was, voor meer info vraag het Erwin zelf even.
Zie hieronder voor weer een F-16 filmpje met "normaal" weer ;-)

Van de Phantom heb ik nog geen filmpje, wie weet in de toekomst???

Zoals jullie dus wel weer begrepen hebben zijn Onno en ik wezen vliegen zondag ochtend.
Jammer genoeg had ik `s middags verplichtingen anders waren we lekker de hele dag gebleven.

Van onze eigen kisten hebben we weinig gefilmd, maar wel weer 2 nieuwe filmpjes.
Verder lekker veel gevlogen met de Calmato ook nog 2 vluchten een beetje in formatie met de Sukhoi van Erwin ik hoop daar binnenkort ook eens een filmpje van te laten schitten (Ik weet niet wat Onno aan het doen was maar niet aan het filmen in iedre geval :cry: ).

Affijn, zo zag het eruit toen we om 7 uur vertrokken:
24-9a.jpg

En 1 uur later op het veld in Ede:
24-9b.jpg

Weer 1 keer gevlogen met de Cessna 182 van Benno:
Cessna 182 2min 01sec / 5.2mb

En de F-16 van Erwin met gewoon daglicht:
F-16 2min 13sec / 5.6mb

Back