BosModelAir filmpjes :-) update 07-08-09

Nee, dit is een andere.

Dat "crash schandaal" was met een "Air France Boeing".
Deze stond trouwens een tijdje geleden ook te koop :roll:

Dat geluid is lekker als e motoren goed lopen maar als er eentje iets staat te sputteren dan vlieg je wel wat gespannender dan met een eenmotorige kist maar dat maakt het juist zo leuk om ermee te vliegen.

Gister ben ik ook weer ff weggeweest en heb wel wat gefilmd niet veel maar toch.

Hier een Easystar met camera aan boord ik hoop vandaag of morgen nog wat gemaakte foto`s van de vlieger te krijgen.
Easystar 15sec / 0.7mb

En een Piper Cub met 35cc benzine:
Piper Cub 1min 42sec / 4.4mb (met de bekende veld gesprekken :wink: )

En gister weer weggeweest maar weinig gefilmd omdat we weer redelijk gevlogen hebben.

Ook gelest met de Calmato van Gijs en zie hier de maiden van zijn 2de Calmato (de eerste had ie gecrasht):
Calmato maiden van Gijs 2min 2sec / 5,2mb

Ik dacht van niet maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Wel dat die kist niet meer onder ons is, deze was zo stuk dat zelfs wij er geen brood meer in zagen.

Njah, 1 ding weet ik zeker; aan het model heeft het niet gelegen.

Even 1 minuut stilte.............en we gaan weer verder met ons leven :lol:

Grt.

Tja wat er precies gebeurde zijn we niet over uit maar het lijkt wel een ontvanger probleempje geweest te zijn.

Ik was gelijktijdig aan het vliegen met m`n Tipsy nipper en toen gaf Joop ineens een gil.

Ik zat lekker hoog dus kijk wat er aan de hand was en ik zag een Pitts kaarsrecht naar beneden vanaf een meter of 50.
De vleugels spongen wel weer een meter omhoog.

Kist finaal aan gruzelementen het enige wat nog echt te herkennen was waren de staartvlakken en een stukkie romp hieraan :-(

Berto zei:
Tja wat er precies gebeurde zijn we niet over uit maar het lijkt wel een ontvanger probleempje geweest te zijn.

Ik was gelijktijdig aan het vliegen met m`n Tipsy nipper en toen gaf Joop ineens een gil.

Ik zat lekker hoog dus kijk wat er aan de hand was en ik zag een Pitts kaarsrecht naar beneden vanaf een meter of 50.
De vleugels spongen wel weer een meter omhoog.

Kist finaal aan gruzelementen het enige wat nog echt te herkennen was waren de staartvlakken en een stukkie romp hieraan :-(

Hallo,

Even voor Joop als hij dit leest.
Erg jammer van de Pitts Joop, ik had je er graag wat langer mee zien vliegen.

Meer sucses gewenst met de volgende kisten Joop.

Groetjes,
Cesar uit Rotterdam.

Gister weer lekker wezen vliegen :yes:

Weinig gefilmd maar de Sukhoi van Erwin, met MVVS 58cc, moest op de film dus bij deze.

Eerst wat fotootjes:
suke1.jpg

suke2.jpg

suke3.jpg

suke4.jpg

suke5.jpg

suke6.jpg

En het filmpje:
Sukhoi van Erwin 8min 19sec / 21.1mb

Onno en ik hebben ook nog even met deze kist mogen vliegen en wat vliegt dat lekker zeg.
Met "voorzichtige" uitslagen en gas niet boven een kwart vliegt het als een trainer.
Met volle uitslag en half gas of meer is het een heerlijk aerobatic kist.

Heerlijk he zo'n Sukhoi, het is ook nog steeds mijn mooiste kist.

(240cm, King 95)
Hpim2814.jpg

Wat is de spanwijdte en fabrikant van die van Joop? (en vertel me ook het gewicht nog maar :P )

Grt.

Pfffff, je moet me niet alles vragen Alexzzz.

Die van Joop komt via Erwin, Joop heeft de 2-zitter versie gebouwd en Erwin heeft de 1-zitter gebouwd.

Voor meer info moet je maar even contact opnemen met Erwin, Rsv Mille

Back