Bouw Cat CT660 truck met Nooteboom euro pendel-x interdolly 3-smalbed-6 dieplader

hoi Charlotte.
heel mooi wat je bouwd ook die kraan staat erg mooi op de truck.

mvg marceline

je kraan staat in t cat blad kracht voer
gaat u ook naar de tkd almere technische contact dagen 26-28 mei ????

dank je wel Volvo freak.:)

Hoi Markioo,idd, dat klopt, ben laatst geinterviewd etc. ., heb zelf het blad nog niet ontvangen, maar dat moet deze week komen als het goed is.
Ik kom niet naar de tkd, werk moet ook gebeuren....;)

Groetjes, Charlotte.

Dank je Markioo, heb het blad binnen gekregen.

...en weer wat verder .....
...beugeltjes gemaakt om de nodules op hun plaats te houden...
...kentekenplaat houder met verlichting gemaakt van zwart pvc...
...voor de verlichting gebruik gemaakt van batterij gevoede kerstverlichting,daar zitten mooie kleine led's aan, met kleine draadjes...
...en dan ziet het er zo uit met het licht aan ...
..van lenzen uit de elektronica wereld worden de achterlichten gemaakt,om ze op te leuken ringen gedraaid van rvs buis...
...bodemplaat van zwart pvc....
...gaatjes geboord voor de led's, de twee rode lichten worden gecombineerd licht/remlicht.,lenzen op bodemplaat gelijmd met 2 k lijm...
...ledjes geplaatst...
...printje gemaakt voor de aansluitingen....
...gewoon licht....
...remlicht....
...achteruitrij licht en richting aanwijzer....
...bij Hobma deze positielichtjes gekocht, zijn ledjes in rubber gegoten,alleen de bevestiging is ook van rubber,dus dat ga ik veranderen...
...houders solderen...
...en gemonteerd op de achter bumper....
....totaal plaatje van de achterbumper....
...en een video van het geheel in werking...

Groetjes, Charlotte.:bye:

Ziet er strak uit.
:offtopic::offtopic: Om toch nog enig puntje van kritiek te vinden, waarom heb jeeen kenteken van een Man TGM 4x2 bakwagen erop gezet? :hammer::kwijl:
Mooier is om een kenteken van een 8x4 trekker te gebruiken.

Dank je Cor ! :thumbsup:
Dank je modeltrucker93 !:thumbsup:
Heb het kenteken zelf samen gesteld, zonder verder ergens naar te kijken .:weetnie:

groetjes, Charlotte :bye:

Hallo Allemaal...
...weer wat verder....
...de zwaailamp ietwat verplaatst naar rechts,deze stond in het blikveld van het nummerbord :oops:...
...het subframe gemaakt waar de schotel, spatborden en bevestigingspunten voor een kleine laadbak aan bevestigd gaan worden....
...en het frame op de vrachtwagen gemonteerd....

Nog bedankt Luchard. :thumbsup:

Druk weekje achter de rug, vandaar de late reactie.;)

Hallo demian 1290,

Project ( en de modelbouw ) liggen even stil sinds juni 2016,doordat ik ging verhuizen, eerst oude huis verkoop klaar maken, en leegruimen ,huis verkocht, nieuw huis zoeken en gevonden, en na de overdracht zijn we vanaf begin dec. aan het klussen geweest in ons nieuwe huis, en vanaf afgelopen vrijdag wonen we in het nieuwe huis, nu nog de laatste dingen in het huis in orde maken, daarna kan ik de hobbyruimte in gaan richten en de machines aansluiten en verder instaleren, ze staan al op hun plekje, alleen nog stroom, perslucht en koeling aan-en afvoer leidingen maken.
Dus al met al hoop ik in februari ongeveer weer verder te kunnen gaan met de truck.

Back