Bouw van "De kameleon" schaal 1:6

De Kameleon krijgt zijn naam

Vandaag heb ik het schilderwerk afgerond. Eergisteren heb ik de stootrand geschilderd. Ik was eigenlijk van plan dit in rubber uit te voeren maar ik heb geen geschikt materiaal gevonden.

Vandaag heb ik de naam aangebracht.

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Naamgeving

Mooi! Denk dat het bijna lastiger is om quasi slordig een naam te zetten met hier en daar een gepland zakkertje dan het streven naar zo strak mogelijke letters. Dit ziet er superleuk uit, een echte flinkejongensboot.

Laatst bewerkt:
Mooi! Denk dat het bijna lastiger is om quasi slordig een naam te zetten met hier en daar een gepland zakkertje dan het streven naar zo strak mogelijke letters. Dit ziet er superleuk uit, een echte flinkejongensboot.

Dat dacht ik eerst ook maar het viel uiteindelijk heel erg mee. Gratis windows fontje "CM fresh paint", een snijplottertje en het is zo gepiept.

Laatst bewerkt:
mooi mooi mooi :thumbsup:
als kind heb ik die boeken gelezen.

ben benieuwd naar 't vaarbeeld :D
en stiekum hoop ik dat hij niet al te traag zal zijn... ;)

groet,
hoogvlieger

heb je al aan de buitenmantel van een neopreenkabel 3 x 1,5 mm2 gedacht?
Dat is 10 mm doorsnede en is gewoon te koop in de bouwmarkt

(Ik heb spijt dat ik die boeken heb weggegooid/weggegeven, de ruggetjes waren kapot gelezen.)

Volgende project de bm van Gerben?

heb je al aan de buitenmantel van een neopreenkabel 3 x 1,5 mm2 gedacht?
Dat is 10 mm doorsnede en is gewoon te koop in de bouwmarkt

Daar heb ik inderdaad nog niet aan gedacht en ik zal in het weekend eens kijken. Ik heb wel aan brandstofslang voor een bromfiets/scooter gedacht.

och jongens, iedere kleur kan toch?:rolleyes:
er stond toch dat de kleur veranderde naar gelang afstand/hoek vanwaar je die boot bekijkt??? ;););)

Back