Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jeremy, Heb er erg in dat siliconenkit en koper geen vrienden van elkaar zijn. Azijnzuur in de kit vreet het koper aan. Er is een speciale lak om print/soldeerwerk te conserveren. Kan later ook weer (reparatie) in worden gesoldeerd. Gr. Klaas.
En tot slot de regelaar met nieuwe servokabel en een nieuw krimpjasje.
Vraagje: ben je bang, dat de motor het koud krijgt en uit voorzorg je de isolerende krimpkous aangebracht hebt?
Meestal worden er veel mogelijkheden toegepast om de hitte af te voeren.
Na verschillende tests weet ik zeker dat de regelaar niet heet wordt. Bang voor doorbranden door de isolerende krimpkous ben ik niet.
Sorry, dit antwoord begrijp ik niet. Ik maak een opmerking over de motor en krijg een reactie over de regelaar. Voor mij is dit zo iets van, heb je koude voeten? Nee want ik heb een muts op mijn hoofd.
Of bedoel je het doorbranden van de motor, daar deze reeds in een krimpkous zit.
Ja de regelaar zit boven op de motor, vandaar mijn opmerking. Niet gezien, dat alleen de regelaar extra ingepakt is.Ik begreep uit je reactie dat je de regelaar bedoelde, aangezien dat daar wel omheen zit.
Ja de regelaar zit boven op de motor, vandaar mijn opmerking. Niet gezien, dat alleen de regelaar extra ingepakt is.
Als het mis gaat idd een nieuwe Paus... staat maar een paar seconden aan... is erg rap... echt rap...
Jammer dat Chinapost zo traag is... bzzzz...
Stad en land... nergens in de EU verkrijgbaar... eBay... maar is ook China...
op topic maar weer...
Bij de weg.. je gaat de opbouw in styreen opbouwen... zou je ook met een thermisch veel vastere
dunne epoxyplaat kunnen doen?
Destijds voor niet heel veel geld een bende aangeschaft op ebay.
Nu nog profijt van. Carbon moet je niet nemen, dat is verschrikkelijk stijf...
Komt thans iets duurder.
Ook dunne buigzame maten... onder de 1 mm is dat zelfs te knippen.
Is goed te verlijmen, maar moet dan wel eerst goed opgeruwd worden als je met epoxy verlijmd.