Werkelijk mooi gemaakt.
De lak is zo strak, dat je de weerspiegeling van de schaafsporen in het hout van de tafel ziet.
Vraag over rookgenerator.
De Seawolf is toch geen stoomschip?
Indien je bij dieselschepen rook, lees roet, uit de schoorsteen ziet komen is er ergens een fout met de machine afstelling.
Wat je soms wel ziet is, dat bij manoeuvreren, bij het wisselen van het toerental van de motor, er een uitstoot is van roet.
Dankje voor je compliment,
Ze had nog wel wat strakker gekund, maar dan moet ik de toplaag gaan polijsten. De lijnen die er op zitten maken dat een beetje onhandig, dus daar begin ik niet aan.
Wat betreft je opmerking over de rookgenerator, het klopt dat het geen stoomschip is. In principe is er tijdens het varen nauwelijks tot geen rook zichtbaar bij het echte schip. De generator die ik gebouwd heb is in toerentallen te regelen. Dat will zeggen; hoe meer gas, hoe meer rook. Bij idle zal er slechts heel weinig uitkomen. Is ook allemaal te finetunen en middels de zenders straks op afstand zelfs uit te zetten. Hier zal ik ook uitvoerig mee testen en uiteindelijk besluiten of het wel of niet blijft zitten.