Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
weet ik waarom ?? jaren gevaren"Een stuurman gaat met bloedend hart naar zee."
Weet je ook waar de rooie lamp zit![]()
Jullie wisten allemaal hoe en wat maar ik ben maar een landrat dus ook niet zo slim sorry maar nu weet ik het en bedankt voor de vele reactie's dank bij voorbaadweet ik waarom ?? jaren gevaren
weet ik waarom ?? jaren gevaren
ik ga het wel met spuitbussen doen ik heb al 1 idee hoe maar ik kan echt geen airbrush aanschaffen maar kan je ook vaan die spuitbussen van de gamma gebruiken en kan iemand mij vertellen welke waterbestendig zijnStefan,
Spuitbussen zijn ok voor bijvoorbeeld de romp, maar straks krijg je vliegtuigen ed zo groot als een luciferdoosje, dan is een spuitbus nogal grof.
Dat geldt trouwens voor de meeste dingen van de opbouw.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Negni,
De Vallejo Air verf is wel acryl, maar wordt verdund met alcohol. Direct droog en de vernissen binnen 10 minuten. Heb gisteren mijn setjes binnen gekregen waaronder Allied WWII colours (voor m'n Spitfire MkVb). Er is ook een setje German WWII.
Wel gericht op vliegtuigen maar ze hebben ook tabellen voor RAL nummers. Hieronder de kleuren voor ons Bieschje en alvast voor de grijzen de juiste kleuren.
Paint Scheme Layout
Codes of color explanation
Light Grey RAL No. 7001 * Vallejo air 71051
Grey RAL No. 7000 * 71044
Dark Grey RAL No. 7024 * 71056
Red RAL No. 3010
Redbrown RAL No. 8013 *
Black
Teak
* RAL means " Reichs Ausschuß für Lieferbedingungen und Gütesicherung" and is the German Institute for Quality Assurance and Certification
Ben benieuwd hoe het zal gaan.
Christine,
Je kan dit makkelijk onthouden door dat er in stuuRboord de R van rechts zit.
ik wil het gaan doen met spuitbussen van de gamma maar welke bussen hebben verf die waterproof ofzo