ik heb met mastercard betaald en nog niks ontvangen
ik kocht 25 ocktober.
Tja dan zou je die mensen even een herinneringsmail kunnen sturen lijkt mij. En dan vragen wanneer ze worden verzonden.
Succes alvast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb met mastercard betaald en nog niks ontvangen
ik kocht 25 ocktober.
de klemmen komen er aan ,was vertraging door overvloed aan bestellingen uit nederland .
Goede morgen allemaal,
Ik wil ook foto's plaatsen maar krijg het niet voor elkaar, kan iemand vertellen hoe dat moet?
Gr. Cor
daar heb je een foutje gemaakt, kijk of je die kiel nog los kunt krijgen! het achterdek loopt in het echt in een lichte boog omhoog, en zoals jij het nu gedaan hebt loopt hij compleet vlak, met als gevolg dat het deel wat onder water zit teveel naar beneden hangt nu... ik heb verder niet kunnen zien of je dit ook bij de boeg fout hebt gedaan, want ook die loopt in het echt omhoog..
daar heb je een foutje gemaakt, kijk of je die kiel nog los kunt krijgen! het achterdek loopt in het echt in een lichte boog omhoog, en zoals jij het nu gedaan hebt loopt hij compleet vlak, met als gevolg dat het deel wat onder water zit teveel naar beneden hangt nu... ik heb verder niet kunnen zien of je dit ook bij de boeg fout hebt gedaan, want ook die loopt in het echt omhoog..
als je het schip had gebouwd in de normale positie ( dus met de bodem daadwerkelijk onderop) had de curve er meteen goed ingezeten, aangezien de bodem van het schip over de kiel gezien een rechte lijn volgt.
je kunt het schip gewoon op die manier vastzetten met wat magneten op de rompbodem, of door een paar gaten in de bodem te boren en er dan schroeven doorheen te draaien in de steunplaat. er komen toch twee lagen beplanking overheen dus die gaatje kunnen geen kwaad.
ik heb een vraag he, weet iemand wat te doen als je een deel krijgt thuis gestuurd en het is kapot en niet eens compleet!!:S???? en heb ik recht om dan het deel wat ik nu dus alweer moet bestellen nu gratis krijg??
greetz, remco![]()