Bouwverslag 1:200 Bismarck

binnenlengte

Wel Wiel ik wou de lengte van de binnenkant van de boot en die heb ik onders tussen gekregen van een colega's en die bedraagt 109.4 cm daar ik extra dwaars liggers wil inbouwen moet die ook over de voledige lengte van de boot ook stabil gehouden worden daarom de binnenlengte !!! :worship:

binnenlengte

Wel Wiel ik wou de lengte van de binnenkant van de boot en die heb ik onders tussen gekregen van een colega's en die bedraagt 109.4 cm daar ik extra dwaars liggers wil inbouwen moet die ook over de voledige lengte van de boot ook stabil gehouden worden daarom de binnenlengte !!! :worship:

Hoi Christine Bedankt voor de info

Maak je een varend of een show model? als je een show mdel maakt heb ik ook nog wel een goed ideetje!

Groetjes WielB:)

boot

Wel ik wou graag een varende model maken en eerlijk gezegt ik hoop dat het mij lukt k'zou echt heel fier zijn ik wil graag iets bewijzen daarom waag ik mij aan de bismarck maar als je tips heb mag je die altijd delen hoor dank u. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ik vind persoonlijk deze schaal wel wat hebben:
admiralgrafspeeterra01.jpg

Is het trouwens niet mogelijk die Bismarck in één keer te bestellen bij de uitgevers?

ASH

Christine, als je een varend model wil maken kan je het beste bij een club gaan. Daar zie je hoe ze al die kleine probleempjes oplossen die een rol spelen bij het varen. Ze kunnen je daar ook met raad en daad bijstaan voor de typische problemen die zich voordoen met jouw model. Dit gezegd zijnde wil ik niets afdoen aan de grote waarde van- en de belangrijke rol die dit forum speelt.
Groetjes, Jos

Laatst bewerkt:
pdf bestand

Hallo een ieder.

ik heb hier en PDF bestand met heel veel foto's en info over de BISMARCK maar weet iemand hoe ik een PDF bestand hier kan plaatsen ben al de hele dag bezig maar kom er niet uit.

m.v.g. Henk.

@Oceanic,
Henk is het niet slimmer om hier een link te plaatsen zodat een belangstellende er zelf naar toe kan gaan?
Trouwens ik heb deel 24 en 25 ook nog niet.

Laatst bewerkt:
Hey Hey

Ik ben ondertussen lekker aan het bouwen, en natuurlijk weer een beetje bijkomen :P
Had gebelt over deel 12 dat die beplanking krom was, en dat was geen probleem ze zouden een nieuw deel sturen, En netjes na 2dagen was deel 12 binnen
*mijn complimenten*

Deel 24 en 25

Hallo Allemaal
Ik heb de delen 24 en 25 ook nog steeds niet binnen en ben dus niet de enige daarin,vind dit wel heel erg lang duren.
Ik zou het graag van jullie willen horen als je die delen hebben ontvangen .

hallo Negni.

dit is een gedouwnload bestand en hier is geen link aan heb geprobeerd om het op te slaan als foto bestand en dit is voor een deel ook wel gelukt heb deze in mijn ps foto album opgeslagen dus mocht je intresse hebben voor wat ik daar al in heb staan BMG.

m.v.g. Henk.

ps;dit is nog lang niet alles wat daar staat heb nog meer foto's en text.:rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
de rc delen

Heb juist gelezen dat Stefan de rc delen aangeboden kreeg voor de prijs van 175 euro al hoe en wel ze aan geboden worden op de duitse site DIE BISMARCK voor maar 169 euro dat maakt en verschil van 6 euro hoe veel zal dan het verschil zijn voor belgié zullen eens moeten bellen naar Hachette wat denken jullie er van ???? :confused: :confused: :confused:

Losse delen

Hi Allemaal

ik heb ontdekt dat op internet zeer vele losse bismarck delen worden aan geboden voor maar Euro 4.25 per deel.zowel in Engeland als in Duitsland
Mijjn delen 24 en 25 heb ik nog steeds niet binnen ,wordt hier wel een beetje boos over.
Oja zelf hou ik straks ook zeer vele delen over omdat ik de tweede laag planken er al op heb zitten

mvg
Gerard

hallo christine

die 6 euro kan btw verschil zijn
duitsland ,nederland en belgie hebben voor luxe artikelen een ander btw tarief

groetjes raf

de rc delen

ik zal even bellen naar hachette

Laatst bewerkt door een moderator:
rc onderdelen

Hallo allemaal heb zo juist naar Hachette getelefoneert om te weten waarom de prijzen verschillen en inderdaad het is de BTW maar wij hier in belgié zullen maar 170 euro moeten betalen dus het verschil met duitsland is 1 euro en met nederland 5 euro en ik wou nog klagen maar nu niet meer .
:D :D :D:D:D
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Als moderator:
Voor de nieuwere mensen op dit forum: ik heb een paar berichten verwijderd omdat ze dubbel waren.. als je een fout ziet in je eigen posting, dan kun je die bewerken door op de knop 'edit' te klikken en de fouten weg te poetsen. Gelieve niet meerdere postings achter elkaar doen in hetzelfde topic, maar alles in 1 post houden, als dat kan :)

Ontbrekende nummers

Hallo Allemaal
Ik heb de delen 24 en 25 ook nog steeds niet binnen en ben dus niet de enige daarin,vind dit wel heel erg lang duren.
Ik zou het graag van jullie willen horen als je die delen hebben ontvangen .

Gerard,
ik heb de delen 22 t/m 25 in 1 x op 10 februari jl. ontvangen.
Als het goed is krijgen we dinsdag 10 maart nrs. 26 t/m 29

Groet
Ton

Back