Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bocdan nog bedankt voor de link
weet jij ook de maat van de vlaggen
groetjes kissie
Wel alvast bedankt Bocdan maar zoals je weet staan jullie in Nederland plus minus één jaar verder tegenover Belgie maar toch dank ik wou het weten om de juiste groote van servo te kopen maar daar moet ik nu maar nog wat mee wachten hé![]()
Mooie foto`s Ik ben net lid geworden en ik heb heel veel aan de foto`s en de commentaren.Ik heb wat vragen....Of dat hier mag weet ik niet, maar nooit geschoten altijd mis. Ik heb de romp af en de opbouw tot juni bijgewerkt, maar omdat ik nooit een model radiografisch bestuurbaar heb gemaakt( toch al zo`n 10 schepen gebouwd) valt mij juist de opening tussen dek en romp op. Is daar iets aan te doen. Je kan de romp niet lekker plemuren en glad maken en mooi spuiten.
een tweede vraag is een vraag w.b. de kleuren Zijn daar nummers voor. Ik spuit de romp en de opbouw.
de derde vraag is de volgende: ik mis 611 de messing fotogeetste onderdelen. Kan iemand me daaraan helpen Bedankt voor de antwoorden
Omedick.
Wat betreft je eerste vraag, kan ik kort zijn, er komt in de latere uitgaven
een rubber rand die je tussen het dek en de romp moet aanbrengen,
dat alleen als je er mee gaat varen.
Vraag tweede nummers voor de verf die je moet gebruiken staan in het
artikel, onder die van jouw,Permalink 3704, en de nummers komen later ook nog,
en daar is al heel veel over gepraat in dit forum.
Derde vraag, wat betreft etsdeel 611, dat zijn de roosters van de inlaten
die heb ik niet voor je.
Maar bel de uigever op, en zeg dat je dat onderdeel mist, krijg je het naa
gezonden.
Succes!![]()
Wat voor miniservo's heb jij gekocht? Ik heb mini motoren aangeschaft die o.a. voor radar installaties gebruikt zouden worden maar die vind ik achteraf toch wel behoorlijk groot!REBO
Ik ga hem rc bouwen en ben nu bezig met de kanonnen ik heb miniservo's gekocht en ga de lopen zo maken dat zij ook kunnen bewegen.
In mijn fotoalbum kun je zien hoe ik de motoren ga inbouwen, niet dat ik al zover ben want ik moet de romp nog schuren en in de grondverf zetten maar ik hou jullie op de hoogte
Kom via Google niet verder dan Modelcraft ES-05 JR.@manado,
Ik heb miniservo's van modelcraft type ES-05 JR/FUT (LxBxH) 23.7x12.8x22.5 mm aangeschaft zij passen precies in het kanon je moet het kanon alleen een beetje aanpassen
Ik neem aan dat het overeen komt met de servo op de site van Conrad (link hieronder)?Voor de geintresseerden heb ik wat foto's in een album gezet over het aanpassen van de kanonnen.
Voor de geintresseerden heb ik wat foto's in een album gezet over het aanpassen van de kanonnen.