F.van.Gent
In Memoriam
Ja zo zie je maar er zijn Vrouwen die meer kunnen als aardappelen koken:sniper:
mvg
Frederik
mvg
Frederik

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
die lym heet obula of obla
Christine,
Het is inderdaad een mooi effect met die ledjes. Monteer jij ook navigatielichten en schijnwerpers? Zag je fotoalbum en je moet nog aan je spinnen vragen om de twee hangaars aan de zijde die tegen de schoorsteen aan komt te verdunnen tot je ongeveer 1 mm overhoudt. Je moet dan ook het messing aanpassen (de schuifdeuren). Het is beter dat nu te doen dan wanneer de gebruiksaanwijzing dit aangeeft en alle messing frutsels er al op zitten.
Beste LeoS.
Toch de kleuren van Vallejo maar besteld, en dan die van de air collectie,
Daar hebben ze ook de juiste kleuren, en hoef ik ze niet meer te verdunnen.
Ga morgen ochtend de bootjes spuiten, en kan eens zien hoe dat gaat.
hoi bocdan,
hier het resultaat. de hangar zit weer in elkaar
m vr gr
Senmut
Hallo,
Ik ben wel erg jaloers op jullie fraaie verwerking van al die details in het model. Ik probeer zo nauwkuerig mogelijk te werken. Het zal wel aan mijn te grove vingertoppen liggen dat ik niet van die mooie details krijg. Vooral aan de geschutstorens moet ik veel schuren, slijpen, naden plamuren etc. Ik ben nu bij uitgave nummer 108 dus nog even en ik ben weer een beetje bij.
Ik ga nu eerst verder met het afwerken van de geschutstorens. Ik ga daarbij voor het eerst Badger Airbrush met Vallejo Model Air gebruiken (eerst nog even oefenen natuurlijk). Ik heb alvast een spuitkast gemaakt. Ik vraag mij af of daar ook nog een afzuiger in moet.![]()