Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
goeienavond
ik ben nieuw op deze site .
zelf bouw ik ook de Bismarckvan hachette .
ik heb alleen op deze site gekeken naar discussie''s en berichten en het leek me sowieso wel handig om me aan te melden .
ik ben nu zelf bij deel 124 die ik vandaag heb afgemaakt .
groeten marv.
hallo bedankt voor de reactie's
ik zal binnekort wel foto''s gaan plaatsen ze zullen niet al te best zijn want er is laatst ingebroken bij mijn opa waar ik de Bismarck bouw waardoor door een zielige actie de opbouw op de grond is gegooid met als gevolg dat al de messing onderdelelen zijn afgebroken of verbogen ik baal hier og steeds van maar het weerhoud mij er niet van om gewoon door de bouwen ,
ik heb grotendeels alles wel weer recht gebogen maar toch blijf je schade zien ,ik blijf er steeds aan werken om hem weer te krijgen als voor de inbraak.
groeten marv
Weet iemand het verschil tussen de spuitbussen verf van de bouwmarkt en die van de hobbywinkel? Is die verf soms dunner dus beter om te gebruiken?
Ik heb voor de grondverf gewoon een grijze spuitbus bij Praxis gehaald, maar twijfel nu toch bij het aflakken.
Groeten,
matador
Waar kopen jullie de spuitbussen, ral 7001 en ral 7024? Of welke vervangers zijn er te koop en vooral WAAR?? Ik woon in een wereldstad, Rotterdam, maar zou dus niet weten waar ik die verf moet kopen.:bad-words:
Ik wil graag verder maar lukt me nu dus even niet.
Matador.
Geen paniek, de ral nr 7001 en 7024 zijn niet overal te krijgen.
Ik zelf spuit met LiveColor, dat is water gedragen verf, en heel goed,
je hoeft het maar een heel klein beetje te verdunnen, en dekt perfect.
Ik bestel dat bij Mol plastic modelbouw , daar hebben ze setjes met al de kleuren die je voor de Bismarck nodig hebt, zelf heb ik ook zo´n setje gekocht, er zitten 6 kleuren in.
Matador.
Geen paniek, de ral nr 7001 en 7024 zijn niet overal te krijgen.
Ik zelf spuit met LiveColor, dat is water gedragen verf, en heel goed,
je hoeft het maar een heel klein beetje te verdunnen, en dekt perfect.
Ik bestel dat bij Mol plastic modelbouw , daar hebben ze setjes met al de kleuren die je voor de Bismarck nodig hebt, zelf heb ik ook zo´n setje gekocht, er zitten 6 kleuren in.
hallo Bocdan
kan je mij het bestel no doorgeven van de verfset
vrg Ries [visser]
Ha foto's knap en bedankt en die wasknijpers geven een goed idee van de grote![]()