Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
halla allemaal
weet iemand of hierna mischien de Tirpitz komt het zusterschip van de Bismarck ik heb het een en ander uit Frankrijk en Duitsland vernomen dat van de zelfde bouwer als van de Bismarck ook de Tirpitz komt .
groeten marvin
Er moet inderdaad behoorlijk veel afgeschuurd worden. Maar ik vond het wel meevallen om te doen. Die van mij waren ook al af. Beetje voorzichtig vasthouden. Ik heb het eerst elektrisch gedaan met een klein schuurtolletje en daarna met een vijl en nog een beetje naschuren. Het resultaat is prima geworden.Ben nu begonnen met nummer 120
De 2 huisjes naast de schoorsteen moeten aan 1 kant afgeschuurd worden.
Foutje van de makers of?
Lijkt mij wel moeilijk nu de huisjes al af zijn, iemand een tip hiervoor.
ik heb wel een dremel
Ben nu begonnen met nummer 120
Hoi,
Velen van ons waren al gewaarschuwd (ik dacht door Bocdan) dus die hebben gewacht met het monteren van die koperen dingentjes. Maar als een Dremel heb en je zet daar een schuurrolletje op en je gebruikt hem als schuurschijf is het zo gepiept. Ik had de Dremel dwars gezet op het boorstatief.
Ik zal het eens proberen, bedanktBen nu begonnen met nummer 120
Hoi,
Velen van ons waren al gewaarschuwd (ik dacht door Bocdan) dus die hebben gewacht met het monteren van die koperen dingentjes. Maar als een Dremel heb en je zet daar een schuurrolletje op en je gebruikt hem als schuurschijf is het zo gepiept. Ik had de Dremel dwars gezet op het boorstatief.
Hoi,
Vandaag ben ik weer helemaal bij, ik was maanden achtergeraakt door allerlei doe het zelf klussen. Alleen met spuiten loop ik nog wat achter. Vooral omdat ik nog wat moet oefenen met de airbrush. Die begint namelijk na een minutje spuiten lelijk te spetteren. Ik ga morgen wat experimenteren. Wie heeft er handige tips?
O ja,
Bocdan en anderen. Ik heb wat foto's van jullie gezien met het wetheren van de boot. In de werkelijkheid zal de boot niet nieuw blijven, maar ik kan niet zeggen dat ik Bismarck er mooier door vind worden.
Er moet inderdaad behoorlijk veel afgeschuurd worden. Maar ik vond het wel meevallen om te doen. Die van mij waren ook al af. Beetje voorzichtig vasthouden. Ik heb het eerst elektrisch gedaan met een klein schuurtolletje en daarna met een vijl en nog een beetje naschuren. Het resultaat is prima geworden.
Succes en groeten,
Matador
weet iemand in welke soort winkel ik de spuitbussen met pu lakken ik kan aanschaffen, met ral kleur 8012 - 9010 - 7016
ik heb deze gegevens van de duitse site maar ik ben hier niet zo in thuis, moet ik het spuiten met een normale spuitbus of moet ik een airbrush aanschaffen
groet Louis
Mooie foto's, Henk. Ziet er goed uit.ook ik ben bezig met de Bismarck heb hem tot zover eens inelkaar gezet en ziet er al leuk uit zie de foto,s
groetje henk
Heerenveen
ook ik ben bezig met de Bismarck heb hem tot zover eens inelkaar gezet en ziet er al leuk uit zie de foto,s
groetje henk
Heerenveen
ik heb nu deel 125 ,nog 15 .
bocdan ik heb 2,5 mm hout gekocht en ga gauw weer verder met de boot.