Beste john,
ik heb al heel veel geschuurd en opnieuw geplamuurd , en de romp is ook erg glad maar door licht inval op de foto en omdat de verf een aparte mat/zijde glans heeft lijtk het alsof de romp niet goed glad is verder zitten er inderdaad wat gaatjes in maar dit heb ik zo gehouden want het schip was van zwaar pantzer en daar had men in die tijd moeite om het mooi glad te krijgen dit kon toen ook nog niet goed want panzer is een apart maar erg interesant proces meot ik zeggen om het te maken ,ga maar eens kijken bij een oude tank uit de tweede wereld oorlog daar zie je dat het staal niet vlak is maar wat hobbelig is ook kun je eht geod voelen als je met je hand er voer heen vrijft tuurlijk een deel van dat staal is gereparreerd met ander soort staal maar het verschil kun ej goed zien ,dit was het zelfde met tweede wereld oorlog schepen kijk naar de Belfast die in londen licht en in gotenhaven de verschillende kriegsmarine schepen , daarom heb ik de ropm express grof gehouden vooral omdat de Bismarck ide tijd veel schoonheids foutjes had omdat het schip die tijd het liefts zo snel mogelijk klaar moest zijn .
en als ik eerlijk ben maar dat is mijn smaak vind ik het wat groffer wel stoer staan bij het schip vooral als je hem nu met de opbouw ziet , dit heb ik ook maar met toeval ontdekt want ik wou hemn eerst heel glad hebben maar naar een keer of 2 plamuren vond ik het niet verkeerd staan en dat doet het ook echt niet .
groetjes marvin .