A
albert reijnders
Guest
onderdelen
sorry. beginnersfout
sorry. beginnersfout
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
een vraag mede bouwers ik heb mijn romp 3x in de epoxie gezet binnen en buiten kant nu heb ik hem met grondverf gespoten nu ga ik hem met polyester plamuur de onevenheden bij werken dan weer schuuren en nu mijn vraag kan ik hem dan weer met epoxie in verven of is dat niet nodig goetjes jan
Jan,een vraag mede bouwers ik heb mijn romp 3x in de epoxie gezet binnen en buiten kant nu heb ik hem met grondverf gespoten nu ga ik hem met polyester plamuur de onevenheden bij werken dan weer schuuren en nu mijn vraag kan ik hem dan weer met epoxie in verven of is dat niet nodig goetjes jan
LeoS,
Herinner jij je nog die site waar je Bismarck etch materiaal kon kopen?
En als je dan betaald had leverden zij vervolgens niets.
Het heeft dacht ik een keer op dit forum gestaan, was het deze soms:
http://www.modellschlachtschiffe.de/shop/prodtype.asp?cookiecheck=yes&PT_ID=126&strPageHistory=ca
Ik weet het niet meer!
Hoi Bismarck bouwers,bij deze wil ik even laten weten dat ik inmiddels in bezit ben van de onderdelen die ik miste van aflevering 121.Ik wil nog even vragen of er iemand weet of de kleuren van de bismarck in mat zijn of zijdemat, in de beschrijving staat soms mat maar dan weer zijdemat,of klopt dat ook?
Voor de Bismarck heb ik alles in matte verf gespoten en daarna ook nog eens een matte vernislaag er overheen. Voor de schaal 1:200 is dat het beste denk ik.
Albert,Hoi leoS,
DIE MATTE VERNIS IS DAT PUUR VOOR BESCHERMING?