hey mensen,
zo nou ik heb mijn eerste proefvaartje gehad, was helaas maar voor korte duur
Het begon al heel goed maar niet heus, daar waar ik geweest ben hebben ze een klein boot hellinkje.
Dus ik dacht dat is mooi kan ik dicht bij het water de boot erin leggen, ik was er bijna..... en toen gleed ik uit, mijn bootje viel op de helling en gleed zo het water in, kon hem nog net pakken..ik tot mijn middel in het water dus zeikesnat

kon ook gelijk wat water deppen uit mijn bootje, gelukkig niks stuk gegaan.
Maar ja nu ik helemaal nat ben en er nu toch ben dacht ik, na het beetje water uit het rompje gedept te hebben en weer zo goed als droog was, nog een poging gewaagd een stukje verderop bij een klein steigertje waar ik net de boot in het water kon leggen.
Na wat zachtjes varen en sturen, wat daarin tegen toch wel redelijk ging, bleef ineens het roer hangen ( was een takje tussen gekomen) met wat geduld kwam hij ergens langs de kant gedreven en kon hem weer gangbaar maken.
Dus weer naar de steiger en poging 3. Ook dit ging eventjes goed totdat 1 van de assen blokkeerde.
toen ik hem weer langs de kant had ging de as superzwaar dat ik hem met de hand wilde draaien.
Toen heb ik besloten om het erbij te houden en weer naar huis gegaan.
Eenmaal thuis en schone kleding aan heb ik de as eruit gehaald en schoongemaakt, maar tot op heden nog niet duidelijk waarom die zwaar ging, misschien een mini vuiltje ergens tussen?
Maargoed, ook zoals je op de foto kunt zien hangt ie iets naar voren, dus heb de ene accu nu boven de middelste as geplaatst.
Heel verhaal weer maar dit was mijn eerste proefvaart...
Ik heb gelijk nog even een vraagje over de reling, hebben jullie de reling helemaal vervangen, dus ook het achterste stuk waar het draad wordt gebruikt?