Bouwverslag 8ste Schnellboot Flottille, Italeri 1/35

zou goed kunnen, maar verpakking heb ik niet meer, dus weet het niet zeker hoe het heet, maar je hebt gewone blauwe crepe tape zeg ik maar, deze die ik nu heb gebruikt en je hebt ook nog echte gladde plastic achtige tape.....

Vandaag 2 proefvaarten gedaan met de S10 en s100 , de gewichtsverdeling was nog niet optimaal maar ze hielden zich goed alleen stond de s10 vol met water.... zonder dek varen is niet altijd optimaal :)

@Eric181 , mooi gedaan !

Neuh :(
dat wilde ik eigenlijk vanmiddag doen maar ja de S10's electrics zijn zeiknat dus die ben ik maar gaan demonteren en drogen.
Volgende week gaan we weer maar dan met gesloten dek en een kilo Lood mee !

kent u zuiderkruis (Jan)

die willen een keer komen varen bij ons thuis, als u op het topic mijn vaarwater klikt (mijn topic) dan kunt u foto's zien..
en het adres staat er ook bij ;)

Groetjes Paul

Zo heb weer een kleine update:D,

interieur heeft zijn vaste plek gekregen ( electrisch dan)
begin gemaakt met het solderen van de reling en heb de zee mijnen ff in elkaar gezet.:p
Moet zeggen de kwaliteit van het gieten van deze onderdelen zijn wel wat matig...:(

hier de foto's

full
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit hoor (en erg strak en heul netjes), maarre Eric die regelaars in je boot, zijn dat die zogenaamde 110 ampere regelaars ?

Voor wie opzoek in naar een 1:25
Beispiel Schnellboot S 38 – S 100
Modellmaßstab 1:25
S-38-100-Ru.jpg
GfK-Rumpf Maßstab 1:25, Länge 140 cm, Breite 21 cm, Höhe 17 cm
Der Rumpf wird mit dem Backdeck geliefert. Natürlich hat dieser Rumpf Detaillierungen angeformt wie Scheuerleisten, Abgasöffnungen und Staukeil.
S-38-100-Kal.jpg
Die Panzerkalotte ist mit Schweißnähten und Panzerluken detailliert
S-38-100-Ru-Dk.jpg
Der GFK-Rumpf des Schnellbootes S 38 - 100 entspricht dem gewohnten Qualitätsmaßstab aller unserer Modelle.
S38.jpg

Ziet er goed uit hoor (en erg strak en heul netjes), maarre Eric die regelaars in je boot, zijn dat die zogenaamde 110 ampere regelaars ?

hey peter,

ja klopt dat zijn ze, maar zal ik de volgende keer niet meer aanschaffen, gezien ik eerst de trottle een kwart open moet zetten willen ze reageren en draaien de motoren ook gelijk wat sneller als ik zou willen, voor heel langzame toeren zou ik deze niet aanschaffen.;)

Daarom komt er straks in de Wiesel niet deze meer, heb nog een Graupner Navy40r liggen dus die gaat ik ervoor gebruiken.;)

Bedankt voor je compliment!:D

Back