K
koenv.w.
Guest
ga je die hoekjes ook rond afwerken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goedemiddag,
Het is alweer een aantal jaar geleden dat dit speelde, maar toch......
Ik kwam via Google toen ik zocht op "Cor van Werkhoven" op dit modelbouwforum terrecht.
Ik ben heel benieuwd of u nog meer informatie voor mij heeft m.b.t. het onderzoek naar de crasch van de Fokker G1 in de polder van Nieuw-Lekkerland.
Cor van Werkhoven - inmiddels overleden - was een broer van mijn opa (Bertus van Werkhoven) die ook in uw forum wordt genoemd en die ook als eerste aanwezig was.
Ik ben zeer benieuwd hoe u aan deze publicatie bent gekomen en of hier een mogelijk rapport / uittreksel van is gemaakt. Mogelijk kunt u mij hieraan helpen of vertellen waar ik moet zijn om iets dergelijks te pakken te kunnen krijgen.
Graag verneem ik het e.e.a. van u.
Met vriendelijke groet,
Gerrit-Jan van Werkhoven
Nieuw-Lekkerland
gjvanwerkhoven@solcon.nl
Tel: 06-175 87 691
De verloofde van mijn oma was Hans Lindner, de staartschutter van de G1 die boven de kinderdijk is neergestort. Mijn oma is toen getrouwd met mijn huidige Opa maar de moeder van Hans was altijd mijn overgrootoma geweest.
Mijn oma is een paar jaar geleden overleden maar ze heeft me wel een keer een handgeschreven verslag laten lezen van de toedracht rond het neerstorten van de G1 van Hans. Als er interesse naar is kan ik eens kijken of ik dat nog kan achter halen.
O ja: Van mijn overgrootoma heb ik nog een modelvliegtuig (een artist impression van een Fokker D.XXI) gekregen die door Hans Lindner in elkaar was geknutseld.