Brushless 1/8 HPI Savage

Ahh, de servo had ik al helemaal niet meer aan gedacht. Nja wil dan ook de LiPo's intern plaatsen (dit vind ik zelf belangrijk!).

heb zelf ook een mini verbetering aangebracht namelijk de pinnetjes in de hexen zelf op maat gemaakt

--> links de op maat gezaagde pinnetjes, rechts de stock ;)

20r2p2p.jpg

voor die XL conversie kunje blijkbaar deze dingen gebruiken om de breedte van je wagen aan te passen:

integy_xl_carriers_medium_918.jpg

--> INTEGY T6979 voor savage XL --> eBay.be: HPI SAVAGE XL X 4.6 , FUSEES AR Monobloc INTEGY T6979 (object 360221807211 eindtijd 05-jan-10 20:30:56 CET)

ziet er wel vet uit.

Tja, ben zelf geen fan van Integy, al hebben ze volgens verschillende mensen wel enkele goede producten, weet niet of dit er een van is. En nu ga ik slapen.

vraagje, moetje een veel kleinere pinion steken alsje met grote wielen rijd of maakt het niet zoveel uit?
heb nu de big joe tires (niet mijn wagen op de pic ;-) )

mambos.jpg

en heeft er al iemand die xl conversie besteld? ;-)

Laatst bewerkt:
dat chassis lijkt me niets, voor racen op de baan een speed runs zal het waarschijnlijk wel top zijn.
maar een savaeg gebruik je toch of road, jumpen, backflips.., en denk niet da hij het goed zal doen in de lucht, hij zal heel de ijd voorover gaan en backflips zullen ook wel niet zo gemakkelijk meer lukken denk ik

Die GCM is opzich wel interessant, alleen beetje jammer dat de LiPo keuze dan zo beperkt is. LiPo voorin binnen de TVP's lijkt me echt super, meer power naar de wielen en minder wheelies. Backflips hebben me nooit echt geïnteresseerd, weet niet waarom :)

Oh niet ... dan weet ik niet waar onderstaande op slaat ;)
is niet echt nodig denk ik hoor die pinion
zeker niet met zo een kracht als een flux:D

Om even terug te gaan naar het pinion verhaal. Probeer er zo mee te rijden maar houd de temps goed in de gaten! Die banden zijn waarschijnlijk een heel stuk zwaarder plus ze hebben een grotere omtrek, beide redenen om dus WEL een pinion met minder tanden erop te zetten.

Laatst bewerkt:
Back