Brushless 1/8 HPI Savage

Iemand BLUR firmware 1.24 al fatsoenlijk kunnen updaten naar de ESC?

Ik had 1.21 (beta), maar krijg tijdens het updaten telkens een foutmelding bij "step 3 waiting for ESC"
Super irritant .....

Gelukkig kan ik daarna wel 1.21 laden zodat ik niet met de dooie ESC zit...

weinig te vinden nog over deze issue.

Doe mij een lol en probeer het ff Nard !:D
Dan weet ik of het aan mij (n Esc) ligt....

Al een mail gestuurd naar Castle, maar die kwamen met de buitengewoon bemoedigende auto-reply dat antwoord op vragen 3-4 werkdagen duurt ivm "increased demand due to holidays"

ik heb covers van savageshockcovers.com en deze bevallen me perfect :)

idem dito! die silicone dingen daarentegen... Bweuh! tenzij andere merken ze miss hebben of er iemand handiger is met die (on)dingen... :mad:

ps: is dat dan de nieuwste versie van castle link?

ik heb er alleszins geen last van, ik update mn esc gewoon 1 keer en dan rijd ik er mee tot hij ontploft ( :mrgreen: ) anders pas ik dat nietmeer aan jullie wel ofzo??? kzou nie weten waarom je die constant zou moeten terug instellen of updaten???

eens alles goed staat moetje toch nietsmeer veranderen zodusss??? :confused: :rolleyes: :cool:

Heb al antwoord van Castle.
Probleem is bekend wordt aan gewerkt!

3.25 is nieuwste versie van Castle Link en 1.24 is nieuwste ESC firmware, maar deze werkt dus nog niet in de Blur.

Een regelaar blijft een best wel vernuftig stukje elekctronica en die jongens in Kansas slagen er toch in de werking steeds verder te optimaliseren dus als er een update is gaat ie er meteen in. Bovendien heeft de nieuwste Castle Link versie een zogenaamde "demo mode" waardoor je kunt tweaken en tunen zonder dat de regelaar daadwerkelijk aan de computer zit. Een feature waar veel die-hards al een tijdje op zaten te wachten.
(ik overigens niet....;)

Laatst bewerkt:
ja ik heb ook eens geprobeerd met de nieuwste versie van castle link en met esc gaat nu weer niet meer..
hij doet helemaal niets enkel flikkert er een oranje lichtje weet iemand wat dat betekent?

Laatst bewerkt:
Misschien een stomme en overbodige vraag maar ik stel hem toch :p

De volledige naam van de flux is HPI Savage Flux HP. Maar waar staat die HP nou eigenlijk voor? :roll:

Misschien een stomme en overbodige vraag maar ik stel hem toch :p

De volledige naam van de flux is HPI Savage Flux HP. Maar waar staat die HP nou eigenlijk voor? :roll:

Heb ik me ook altijd afgevraagd, het eerste wat me inviel was HorsePower, maar ik denk dat het iets anders is :p

Eindelijk na het ongeluk van vorige keer de savage weer helemaal hersteld. Maar wat er nou weer gebeurd..

Zodra ik gas geeft rijd de savage achteruit ipv vooruit. Zonder de instellingen van mn zender hebben te veranderd.. Als ik de instellingen wel omdraait rijd de savage harder achteruit dan vooruit..

Iemand een ideetje ?

Zender spectrum dx3

Back