Brushless 1/8 HPI Savage

swaybar

jongens wel of geen swaybar set op de sf ?
weet iemand of het daadwerkelijk iets positiefs toevoegt aan de rijeigenschappen of is het een pussy mod.:rolleyes:

Iemand hier interesse/ervaring in/met shock socks?

jip superhandig! beschermen perfect tegen vuil en ze belemmeren de werking van je shocks helemaal niet. heb ook de rubbercoated versie gehad maar die vond ik echt een pain in the ass om over je veren te krijgen maar de gewone standaard "stoffen" versies zijn echt superhandig.

Je ziet inderdaad niet wanneer je shocks lekken maar af en toe es je shocks checken doe je normaal toch regelmatig :p ;)

kost niet veel en behoed je wel voor heel wat schade aan je shocks.

een aanradertje!

voor de rest ik zit met een probleempje, wss simpel op te lossen maar ik raak er maar niet uit en ik ontzie het een beetje om mn hele servo terug los te maken en mn tvps...

mn servo draait volledig naar links maar niet volledig naar rechts omdat mn arm niet goed gecentreerd staat maar hoe krijgje die gecentreerd alsje je arm erop moet monteren? je wielen staan dan al in een hoek als je je arm monteerd anders krijgje hem er niet goed op...??? snap het niet goed en ontzie het een beetje om alles terug los te maken :mad: nu staat mn steering rate niet op 0 maar op 100 anders staan mn wielen niet recht dus hoe los je dat nu op? tis een beetje verwarrend maarja :)

wss zit er niets anders op om het gans open te smijten en opnieuw te beginnen monteren maar hoe krijgje dat armpje dan in de goeie positie alsje je servo aanlegt dat hij goed staat?

LOL wss is het poepsimpel maarja :hammer:

servo

pvds probleem met de servo had ik ook .gewoon het stangetje aan je servo arm los draaien, dan het servo armpje losdraaien,servoarmpje loshalen en een tandje naar links of rechts terug zetten.dan de boel weer aanzetten steeringrate op 0 en kijken hoe de wielen staan .

Laatst bewerkt:
pvds probleem met de servo had ik ook .gewoon het stangetje aan je servo arm los draaien, dan het servo armpje losdraaien,servoarmpje loshalen en een tandje naar links of rechts terug zetten.dan de boel weer aanzetten steeringrate op 0 en kijken hoe de wielen staan .

ja maar dan moet ik terug alles losmaken wat ik dus niet wou doen hehe! :)

nuja er zal wel niets anders op zitten...

kan je het servo armpje iets omhoog halen zodat de tandjes los van elkaar zijn en dan aan je steering rate draaien totdat hij weer goed staat?

kan je het servo armpje iets omhoog halen zodat de tandjes los van elkaar zijn en dan aan je steering rate draaien totdat hij weer goed staat?
wel kon ik dat maar doen :) alles zit zo ongeveer in de weg om er aan te kunnen dus es kijken wat ik ga doen wss zal het gewoon alles losmaken zijn ;)

bedankt voor de replies trouwens!

P

om de wagen vlakker door de bocht te laten gaan ,dus minder bodyroll.het zorgt ervoor dat doormiddel van de draag armen aan elkaar te koppelen met de swaybar deze dezelfde op/neer beweging maken.

voor de rest ik zit met een probleempje, wss simpel op te lossen maar ik raak er maar niet uit en ik ontzie het een beetje om mn hele servo terug los te maken en mn tvps...

mn servo draait volledig naar links maar niet volledig naar rechts omdat mn arm niet goed gecentreerd staat maar hoe krijgje die gecentreerd alsje je arm erop moet monteren? je wielen staan dan al in een hoek als je je arm monteerd anders krijgje hem er niet goed op...??? snap het niet goed en ontzie het een beetje om alles terug los te maken :mad: nu staat mn steering rate niet op 0 maar op 100 anders staan mn wielen niet recht dus hoe los je dat nu op? tis een beetje verwarrend maarja :)

wss zit er niets anders op om het gans open te smijten en opnieuw te beginnen monteren maar hoe krijgje dat armpje dan in de goeie positie alsje je servo aanlegt dat hij goed staat?

LOL wss is het poepsimpel maarja :hammer:

servoarm eraf halen. steering rate op je zender op 0 zetten.
auto en zender aanzetten zodat de servo gecentreerd staat. wielen recht zetten en dan je servo arm weer erop duwen en vastzetten. kan iets van het midden staan maar dat kun je oplossen met de steeringrate..
je zult toch iets los moeten maken als je dit op wilt lossen..

ik weet niet hoe het op een Flux zit maar op een nitro Savage is het gewoon een kwestie va de front skidplate losdraaien zodat je makelijk een schroevendraaier op de servo kunt zetten.

Laatst bewerkt:
Iemand interesse in shock socks wat anders bestel ik er vandaag.

Vond deze er mooi uit zien maar was bang dat het lastig monteren was:

Maar dat valt heel erg mee zo te zien:

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, mooi! Heb je alles eraf gehaald of was dat niet nodig?
Ik heb gewoon mn motorplate uitgeslepen boven het servo armpje dus kan er nu makkelijk aan en de servo arm sleept nu nergens meer tegen dus cava :cool:
Nu is het eigenlijk veel beter, zeker met die desertboy conversie zit je servoarm heel dicht tegen die motorplate dus dat is nu opgelost met wat slijpwerk :)

die shockcovers had ik ook en geen echte aanrader aleja ik kreeg ze toch helemaal niet makkelijk over mn veren maar wie ben ik om te zeggen datze slecht zijn hehe ik vind de gewone versies veel handiger en het laagje die over het stof zit gaat volgens mij snel verweren... zeker alsje je cover over je veren wil doen hebje al de indruk dat over de naad in het midden het laagje wat begint los te komen.

moestje stoffen bestellen dan doe ik mee ;)

Back