Die spacers zijn bedoeld om je rijhoogte aan te passen. Als je echt hardere vering wilt moet je zwaardere veren kopen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand hier interesse/ervaring in/met shock socks?
pvds probleem met de servo had ik ook .gewoon het stangetje aan je servo arm los draaien, dan het servo armpje losdraaien,servoarmpje loshalen en een tandje naar links of rechts terug zetten.dan de boel weer aanzetten steeringrate op 0 en kijken hoe de wielen staan .
wel kon ik dat maar doenkan je het servo armpje iets omhoog halen zodat de tandjes los van elkaar zijn en dan aan je steering rate draaien totdat hij weer goed staat?
Geen, als je graag swaybar wilt hebben moet je een truggy halenjongens wel of geen swaybar set op de sf ?
weet iemand of het daadwerkelijk iets positiefs toevoegt aan de rijeigenschappen of is het een pussy mod.![]()
voor de rest ik zit met een probleempje, wss simpel op te lossen maar ik raak er maar niet uit en ik ontzie het een beetje om mn hele servo terug los te maken en mn tvps...
mn servo draait volledig naar links maar niet volledig naar rechts omdat mn arm niet goed gecentreerd staat maar hoe krijgje die gecentreerd alsje je arm erop moet monteren? je wielen staan dan al in een hoek als je je arm monteerd anders krijgje hem er niet goed op...??? snap het niet goed en ontzie het een beetje om alles terug los te makennu staat mn steering rate niet op 0 maar op 100 anders staan mn wielen niet recht dus hoe los je dat nu op? tis een beetje verwarrend maarja
wss zit er niets anders op om het gans open te smijten en opnieuw te beginnen monteren maar hoe krijgje dat armpje dan in de goeie positie alsje je servo aanlegt dat hij goed staat?
LOL wss is het poepsimpel maarja![]()
Ik heb gewoon mn motorplate uitgeslepen boven het servo armpje dus kan er nu makkelijk aan en de servo arm sleept nu nergens meer tegen dus cavaHaha, mooi! Heb je alles eraf gehaald of was dat niet nodig?