moet zelf nog een centerplaat voor m'n Mad force laten maken.eerst maar eens tekenen, en dan maar kijken waar ik dat kan laten doen. (moet een gat in komen voor de center gearbox van een E-Revo/E-Maxx, dus is niet vlak. )
Ik heb in de datasheet gekeken voor het continue vermogen. daar ging de plettenberg naar 1270 watt. lijkt me dat die 1800Watt piekvermogen is. (als dat het geval is, ligt die van de 1515 1Y hoger.) ligt er maar weer net aan hoe de fabrikanten het bedoellen.
ps, meer watts is meer power in totaal. ook al zou een motor minder koppel hebben, kun je dat weer compenseren met een lichtere vertanding. mja, je moet natuurlijk wel de speling hebben in de auto om met de vertanding te gaan spelen etc, dus boeit ook niet zo veel.
Oh ja, ik zie het!
Ik heb één keer mijn Eagle Tree logger in de LST gehad, en daar kwam als resultaat net iets minder dan 2800watt piek uit, als ik nog een beetje mijn best doe zal hij wel over de 3000 komen gok ik zo... (Was op 5S LiPo)
Meer watts is niet meer power in totaal voor zover ik weet...
