Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lol, de socks komt net binnen, toeval
Ben nu super druk bezig met huiswerk dus het moet nog even wachten, maar lijkt me sterk dat ik er vandaag niet even mee ga spelen![]()
gekeken of je de stuuruitslag neit zodanig groot hebt dat de servo arm tegen het chassis komt bij het helemaal insturen? (daardoor sneuvelen namelijk de meeste servo's.)
heb wel ergens es gezien hoe ze 2 servos inbouwden maar dat lukt dus jammergenoeg niet in mn conversie pfft en ik wil knutselen verdomme![]()
Je zou hier eens kunnen kijken:
Savage-Central.com -- The #1 (And Largest) HPI Savage Site on the Net » Forums » Savage Flux HP » Savage FLUX: The JUMBO-Servo Conversion=
Hij heeft ook een bigscale servo ingebouwd. Misschien doe ik dan ook nog wel eens. Dan kan je die mooi combineren met een metalen stuurinrichting. Als 'ie dan nog niet stuurt weet ik het ook niet meer.
Ja is de sneeuw eindelijk weg staan we nog met de voeten in het water
EDIT: Net toch even gereden met de Flux, kon het niet laten. Kan nog slow driving backflips maken met dit chassis op slechts 4S![]()