Brushless 1/8 HPI Savage

is de motor altijd kouder als de esc?of klopt dit?,want ik was met westcoust in het zand aan het rijden en mijn 3s lipo's bijna leeg gereden en de motor was maar 34 graden en de esc 51 en was redelijk warm weer.of heb ik gewoon verkeerd gemeten :D

Rickyyy, bijna alle wielen passen, is gewone MT 3.2'' maat.

westcoast, ESC fan moet beginnen met draaien rond de 50c.

patrickbaja, nee dat klopt niet. Die temps zijn wel opvallend laag moet ik toegeven.

Heb die temp wel 4x gedaan en elke keer hetzelfde.
Mijn savage was beduidend heter wat motortemp betreft, esc was daarintegen wel koel.
Gemeten met een turnigy temp meter van hobbyking, en het zou wel moeten kloppen want met de hand voelde het ook helemaal niet warm.

ze zitten erop hoor,snel ff kijken hoe het rijd en of ze sterk genoeg zijn.
IMG_0811.jpg

Mijn Savage is undestructable :D

Heb 2x gehad dat de center read dogbone los kwam (fixed binnen 5 minuten) en het einde schoot een steering link los (fix van 2 minuten).

De Masterjump komt asap.

Een kleine spoiler : ''was dat nou mijn auto?? .... Tering!''

Laatst bewerkt:
Ja patrick, ik heb hier ook nog wat flinke foto's van gewaagde sprongen.

Sunset_2010_187.jpg

Afloop is alleen niet super ( op de achtergrond de schans waar hij vertrok )
Sunset_2010_189.jpg

De camera man was dikke_hond .. de BMW waar ik tegen aan crashte was ook van hem :D

Ze stonden onder een afdakje bij het clubhuis want het regende wat. Opzich wel een goed punt daar want dan kun je de hele jump op 1 frame zien :)

Laatst bewerkt:
Mensen klagen alleen als er iets kapot gaat. Dat mensen hier niet klagen betekend gewoon dat er niets kapot gaat ... het zijn gewoon near bombproof wagens :D

Na het racen:

P1060680.JPG

Laatst bewerkt:
Mensen klagen alleen als er iets kapot gaat. Dat mensen hier niet klagen betekend gewoon dat er niets kapot gaat ... het zijn gewoon near bombproof wagens :D

das waar,ik heb sinds ik er mee rij ook pas 2 keer hoeven sleutelen,heb hiervoor hpi baja gereden en dat was toch wel een stuk meer gesleutel.

Back