Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
1 woord dat je hele verhaal ontkracht: Brushless
Ja ok, je zegt wel dat je het over de esc van de e-savage hebt alleen die was kapot volgens Lex. De rest van je verhaal klopt overigens wel helemaal! Bij 10A 7.2 V brushed motoren kun je ze in serie doen voor 10A 14.4 V of parallel voor 20A 7.2V
Parallel = Ampere/capaciteit optellen
Serie = Voltage
En ja, een bagger leraar staat vrijwel altijd garant dat je het vak saai zal vinden. Geschiedenis is iets dat mij totaal niet boeide maar die leraar die wij er voor hadden was gewoon GE-WEL-DIG en kon zulke mooie verhalen vertellen bij de stof dat ik gewoon "meegezogen" werd.
Ik hoop ieder geval dat ik later geen slechte leraar word.. Moest laatst voor school een paar uur een leraar observeren en toen moest hij opeens weg omdat er wat problemen waren dus vroeg hij aan mij of ik de klas op orde wilde houden... Kreeg de dag er na te horen dat de leerlingen mij geweldig vonden en dat zij vonden dat ik de huidige stagiere daar moest vervangen, haha.
Boem is niet leuk ..... rook destemeer euhmmm CAS![]()
@Savage
It just takes 1 men![]()
@superboe
KAS staat voor kalkammonsalpeter
Het is dus ook geen samenstelling van kaliumnitraat en suiker.. en smeltend ijzer...??
Maar een samenstelling van Ammoniumnitraat en Calciumcarbonaat.
verdomd internet...
gooi een olievat vol met kno3 en suiker (gemengd) en je zie het ijzer smelten
byte volgens mij bestaat dat niet![]()
Probeer er eens 1 te vinden waar geen logistiek achter zitKijk nog maar eens naar alle dingen om je heen en dan mag jij van mij een lijstje maken van dingen waar je geen scheikunde voor nodig hebt.
Helemaal mee eensJe moet er wel rekening mee houden dat hier ook 12,13,14,15,16.. jarigen zijn op dit forum. Die zien het woord pijp bom, harde dreun, krater en denken leuk moet ik ook proberen!l