Mannen, jullie overladen mij met complimenten. Niet doen, wordt ik verlegen van en straks loop ik nog naast mijn schoenen!!
Prop-er, het is makkelijker dan je denkt. Kom je nog wel achter! Trouwens, hoe zo niet zo'n spraakwaterval?! Je had publiek wat zich prima met je vermaakte!
Overigens hield'ie ons weer tot 1 uur s'nachts bezig.:evil:
Ja, het is een boost, ook dankzij jullie complimenten. Dat dan weer wel...
De verf is niet vlekkerig. Je ziet de carbon doubler er doorheen schemeren. Ook daar waar de ligger zit zie je. Wat terug lijkt te flitsen op de foto is het wit wat in een waas over het rood heen is gespoten. De lelijke plekken zijn er wel, maar die zie je niet op de foto... Echt waar, dat verberg ik niet expres! De bouw van de Supra balanceert nu eenmaal strak op het randje van wat estetisch is en wat er aan gewicht te winnen valt.
Mijn vleugeltip komt uit op 121.1 gram! Jammer dat ik de glas/kevlarneus toegepast heb. Anders was ik onder de 120 gram uitgekomen. De lap voor de neus weegt namelijk 3.8 gram. Nu ik het truukje met strijkijzer en voldoende terughouden van lay-up door heb is het glas niet echt nodig. Maar, wie maalt erom, 1% meer gewicht.....
De scharnierlijn zit erin. Niet de fraaiste. Van een paar meter afstand is het echter wel te doen. Kevlar is taaie troep.
De tweede vleugeltip is in voorbereiden. Heerlijk hoe snel dat gaat als je alles al een keer gedaan hebt.
Prop-er, dit wilde ik je nog vertellen afgelopen vrijdag. Met een klein stoffertje kan je de doek perfect glad maken om de lay-up uit te knippen.
De enige voorbereiding voor de RDS, voor het baggen, is het vrijmaken van ruimte voor de slots. Ik zaag de rib in, en plak dun paktape tpv de ruimte voor het slot. Zo hoop ik snel en netjes de ruimte vrij te kunnen maken en het slot in te lijmen.
Dennis maakte zaterdag een video van het baggen. Titel: "Explore the wild, Berrie onder baggingstress......."
Ik heb wat tijden genoemd terwijl ik bezig was. Voor het middenpaneel moet ik eens een planning maken wat eerst te doen. Waarschijnlijk maak ik twee keer epoxy klaar. Dat middenpaneel is nogal groot! En ik wil hem toch het liefs in een keer doen. Dan is het maar klaar!
O ja, voor de wasserkuppe vakantie klaar? Mmm, het zou mooi zijn. Maar ik wil mezelf totaal niet onder druk zetten. Gewoon lekker doorrommelen. Ik zie wel. Er is nog zoveel te doen.