Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En nu vliegen!
Gerben
Ik ben al een keer door het oog van de naald gegaan.... Ik ga mijn best doen!Maar goed, Fotor, ik heb je Fantasy zien vliegen en die doet het puik. Daar heb je nog heel lang plezier van. (Als je hem heel houdt...)
Wat je niet moet doen is deze horizontale stand vast houden en tegelijk de lier maar laten trekken.......
When I was flying free flight, in the 50's, we had an old adage; look at what didn't break in a crash and then LIGHTEN that. It must have been too strong, and so too heavy, or it would have broken along with everything else. It sounds funny, but it's something to keep in mind.
Dag Berrie, mijn respect voor de bouw en vliegeigenschappen !
En mijn medeleven voor wat gebeurde.
Ik heb niet alle postjes gelezen, maar heb jij minder "constructie-sterkte" gebruikt dan M.Drela voorschrijft? .
Het is geen troost maar de eerste productie Supra's van Vladimir faalden op meerdere vlakken, en zelfs na alle verbeteringen wist Daryl Perkins de constructie te overtreffen. Je bent in goed gezelschap..
Misschien moeten we voor een F3J lierstart toch de minimum aan 1,9 kg (vliegklaar) aan materiaal hebben om van een marge te genieten?.
Veel moed, Jurgen.