Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik had geen geschikt font gevonden, dus de registratie eerst in CAD (vector) getekend en daarna op hoge resolutie ingeladen in Photoshop (pixel).
Vormen de decals met opzet het woord BALSA? (of zie ik gewoon wat ik graag wil zien)
Jij niet alleen, hoor...![]()
Als je de registratie in CAD getekend hebt, kun je dan de decalsheet ook niet in je CAD programma opmaken?
Alle decals waarvan ik geen bruikbaar plaatje kan vinden op internet en die ik zelf moet tekenen maak ik ook op in mijn CAD programma. Ik plaats dan alles in een kader ter grootte van een A4 en breng alles op kleur. Dan exporteer ik deze A4 als pdf, die later uit kan printen op een decalsheet. Die laatste stap is technisch niet nodig. Ik kan ook rechtstreeks uit mijn CAD programma printen. Maar mijn photoshop kennis is beperkt, misschien moet ik maar eens bij jou in de leer?
Het werd me afgelopen avonden wel duidelijk dat ik de Puss Moth niet gereed zou krijgen voor de trimdag in Velp morgen.
Ik heb me gefocust op het vliegklaar krijgen van de Puss Moth, de decals, details en verdere afwerking kan dan later nog.
Dit zwart, zilver en gouden kleurenschema van de G-ABLS spreekt mij erg aan
Zo, prachtig hoor hoe krijg je die dunne lijntjes zo strak Ramses
Mooi kistje geworden! Die Puss Moth is eigenijk ook wel mooi model om een mooi rc model van te maken.
Prachtig hoor!
Klaar voor de IIFI 2024 in Nijmegen volgend weekend!