Hoi ik heb ook die extreme parts en ik moet er nog even aan wennen hij reageert heel anders. Ik vind dat er een hoop speling in de rotorkop zit en had gehoopt dat alles juist strakker zou worden met die nieuwe as.
Ik heb ook de flybar hiller gebeuren er op gezet en dat is wel een wereld van verschil hij reageert veel directer maar ook weer door de speling schieten de of breken nu de twee linkjes tussen de swasplate en de flybar los als je snel van toeren wisselt dus dat is ook niet handig.
Dus kijken hoe de speling er uit te halen is maar het vliegt wel beter met die extreme parts maar het moet nog beter kunnen.
Alleen red mijn standaard motortje het niet meer of hij is gewoon op. Ik had gelezen dat zo'n motortje maar 30 uur meegaat dus dat schiet ook weer niet op.
Zit te denken om er een brusless in te zetten die heb ik nog liggen en heb ook ergens gelezen dat het niet zo moeilijk is om de esc aan te sluiten op de 4 in 1 dus weer een nieuwe klus en zo blijven we lekker bezig.
ik heb er op zitten ehb202 , ehb203 (as,hub,bladegrip), extreme plastic blades (iets minder lift maar vliegen heel lekker en zijn heel stevig) en de Bell-Hiller flybar mixer (ehb006) en een direct drive extreme staart maar dat gebeuren paste niet zo lekker dus het orginele staart frame gebruikt met alleen de motor en asje en propellertje werkt uitstekend
Als er iemand tips heeft om de speling er uit te halen?