DJI Phantom Review

Als hij dat zelf al was....volgens mij zouden we hem (DJ41) heel goed moeten kunnen verstaan want hij staat naast zijn Phantom, toch?
Misschien was het een omstander die dat zei....of zo....

Hoogte inschatten is altijd lastig overigens....

Ik hoop voor je dat je hem terugvindt. Is het wel een bosachtig terrein of park? Niet dat hij in de bebouwde kom op een dak is geraakt of zo, want dan kun je lang zoeken. Hoe ver was de Phatnom van je vandaan toen hij zo raar begon te doen?

Ik had vandaag de 808 #16 keychain camera eraan gehangen met wat klittenband. Ziet er niet uit met die trilling. Kan denk ik weinig anders dan dit kleine ding op die manier monteren.

Iemand een idee hoe hoog dit ongeveer was?

kv7mzdu_TK0[/media] Phantom first time high up - YouTube

ik heb de keychain 808#18 er ook onder gehangen met dezelfde resultaat.
daarna de gopro mount eronder gehangen en de 808 vastgezet met elastiek.
wel wat beter

iemand anders nog tips om de keychain 808#18 te bevestigen?

anders ga ik de gopro halen dit weekend.

grtz decodertje

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb de keychain 808#18 er ook onder gehangen met dezelfde resultaat.
daarna de gopro mount eronder gehangen en de 808 vastgezet met elastiek.
wel wat beter

iemand anders nog tips om de keychain 808#18 te bevestigen?

anders ga ik de gopro halen dit weekend.

grtz decodertje

Heb je daar een fotootje van?

Als hij dat zelf al was....volgens mij zouden we hem (DJ41) heel goed moeten kunnen verstaan want hij staat naast zijn Phantom, toch?
Misschien was het een omstander die dat zei....of zo....

Hoogte inschatten is altijd lastig overigens....

Dat was mijn stem niet. Maar een betweter/toeschouwer.

Nou, wat zei ik?? ;)

Ghehehehehe....nooit het kaf scheiden als het kalf nog niet uit de mouw van de waard is gevallen....of zoiets.....

Wellicht een stomme vraag, maar ik kan het antwoord niet zo goed vinden; ik zit te kijken naar de ontvanger van de MX-12 en de Phantom en dan zie ik dat de ontvanger 6 ingangen heeft, maar dat de huidige ontvanger slechts 1 connector gebruikt. Klopt het dat je bij de nieuwe ontvanger ook maar 1 connector op je Naza aansluit en hoe weet je welke ingang je moet hebben?

Je kan in de Naza software instellen welke ontvanger type je gebruikt.
D-Bus, PPM (1 draadje) of Traditioneel (per kanaal een draadje)

Hartstikke bedankt. In dit geval moet de Naza dus afgesteld worden op een traditional receiver. Klopt het dan nog wel dat er slechts 1 (willekeurig) kabel / kanaal gebruikt wordt ?

Sorry als het onduidelijk is. Ik tast compleet in het duister.

De situatie:

GR-12 ontvanger aangesloten via kanaal 2 met de busaansluiting die normaal op de standaaardreceiver van de Phantom zit.

De receiver is succesvol gekoppeld met de zender (MX-12)

Als de Phantom aangesloten is via USB en er een traditional receiver ingesteld wordt, dan ziet de software eindelijk de zender (bij PPM en D-Bus niet). Hij reageert alleen echter op de rechterstick die hij als X2 ziet.

Kennelijk moet alles dus gemapt worden. Komt dit doordat alles in de software gemapt moet worden of komt dit doordat er maar 1 kanaal is aangesloten?

Er is verder nergens een manual hoe je de MX-12 instelt op een Naza?

Back