DJI Phantom Review

Bedankt voor jullie hulp. Ik ben er bijna. Kan iemand me nog vertellen hoe ik proper de extra switches instel (voor X1 en X2) en hoe ik de fail-safe juist instel.

Had niet verwacht dat het zoveel werk was trouwens :D

Is er anders iemand die vanavond / vandaag me wil helpen? Uiteraard wil ik hier best voor betalen. Op internet zie ik teveel dezelfde problemen en te weinig informatie. Ik wil niet het risico lopen dat een foute setting ervoor zorgt dat alles straks kaput is en ik leer graag van een expert.

Haha, ja balen man. Jij ook bedankt Emil. Hopelijk is er nog iemand iets dichterbij die me wil helpen. Ben er bijna denk ik. Heb alles goed staan, alleen de schakelaars voor de modus, IOC en fail-safe moet ik nog goed krijgen.

Ik heb nu in ieder geval voor elkaar dat ik kan switchen tussen de modi. Alleen IOC is nog off en ik weet niet of fail-safe / RTH werkt als ik de remote uitzet nu (!)

Ik blijf met het probleem zitten dat X2 reageert als control mode switch voor GPS-Attitude etc. en daardoor blijft denk ik bij mij IOC greyed out. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Op U van de Naza hoort de omschakeling van GPS , Atti en Man. te zitten en dat is kanaal 5 van de ontvanger .

En je progammeerd nog een schakelaar er bij zodat je een RTH hebt op de zender

En de failsafe moet je progammeren in de zender .
Als je dan de zender uit doet moet hij in de assistent op failsafe springen.

Mvg Johan

Hi Johan. Bedankt. Ik heb het zo kunnen doen dat hij inderdaad netjes verspringt met mijn switch rechtsboven. Ik weet alleen niet hoe ik de switch linksboven kan activeren voor IOC (die nu ook niet beschikbaar is in de software).

X2 is kanaal 6 op de ontvanger , en dan ga je op instellingen van de kanalen en geeft de schakelaar er voor aan door hem te bewegen .

Dan alleen nog de prozenten aanpassen zodat hij het aangeeft in de assistent.

RTH schakelaar hat je al ?

Mvg Johan

OK, bedankt Johan!! De kanalen zijn in ieder geval goed aangesloten. Ik moet alleen even uitzoeken waarom X2 gelinkt is in de software met U.

RTH-schakelaar; goede, hij staat nu op Att-GPS-Fail-safe. Maar ik wil eigenlijk M-ATT-GPS en dan met een extra switch fail-safe.

Pff.... :D

Ik heb helaas geen tijd vandaag en morgen, anders had ik je graag geholpen, is ook wat dichterbij dan oss of assen haha.

Kudelstaart is goed te doen. Zou ik a.u.b. langs mogen komen? Alvast heel erg bedankt voor het aanbod, jij ook Vincent! Het wordt steeds gekker man. Ik dacht ik test even de basisfuncties, maar als ik gas geef dan drukt de quad naar beneden in plaats van naar boven...

Zit er trouwens een groot verschil in de lay-out (plane vs. helicopter) op je zender?

Ja, dan had ik het goed beredeneerd. Ik snap alleen niet waar die downforce vandaan komt bij het open gooien van mijn throttle.

Je woont +- 15 kilometer van me vandaan Daan, dat zou echt super zijn man!

Back