Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of in het kader van "niet reageren, dan wil je zeker ook geen wedstrijd"
oftewel geen intresse misschien?
Maar dat denk ik niet, want wie wil er nou geen DTC, toch.........?
Rene
@René H. misschien is dit een leuke deal als je van plan bent om een M-series auto te gaan rijden. Ben zelf een beginner en dus opzoek naar een eerste auto (word een TT-01 of M-series, zie mijn topic "Beginner onroad electro tourengwagen...") en kwam deze deal tegen op eBay:
Tamiya - Mini Cooper XB M-03 Chassis RTR - 57742 | eBay
Of anders is een van deze misschien ook wel wat:
Fiat 500 XB (R2R,1:10) - On-road auto's - Conrad Electronic
of
Tamiya - 58368 1/10 Suzuki Super Swift 1600 FWD Kit - TAM58368 - Active Powersports
Ik dacht misschien ben je geinteresseert.
Ik hoop niet dat ik dit topic nu vervuil of kaap. Dat is namelijk niet mijn bedoeling...![]()
Gens ace 4000mAh 7.4V 25C 2S1P Hard case Lipo Akku - Gens ace 4000mah lipo 7.4v 2s
Beste cheap Chinese Lipo merk dat er is!
volgens het verhaaltje past hij ook in het M-chassis
Wordt dat spul ook naar NL verzonden? Las laatst, weet niet meer waar, dat ze niet naar het buitenland verzenden.
Ik heb deze besteld, en ze zijn onderweg. Het zijn ook stickpacks, dus ik denk dat ze ook wel passen
HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy nano-tech 4200mah 2S2P 40~80C Hardcase Lipo Pack
Deze zijn gelijk aan de Zippy's, en passen NIET in een M03 of M05.
de enige "vierkante" lipo's die in een mini passen zijn zover ik weet de 2400's van Orion.
Welnee joh, deze zijn toch duidelijk afgerond? En een zippy is echt niet gelijk aan een Nanotech. Maar goed, ik hoop ze smel binnen te krijgen, en dan zal ik het hier wel melden. Tegenhouden gaat me niet meer lukkenDeze zijn gelijk aan de Zippy's, en passen NIET in een M03 of M05.
de enige "vierkante" lipo's die in een mini passen zijn zover ik weet de 2400's van Orion.
Dacht het wel, Gens Ace is sponsor van dit forum en de piloten hier vliegen vaak ook met Gens Ace. Als je besteld vanaf gensace.com dan komt het uit Duitsland.
Welnee joh, deze zijn toch duidelijk afgerond? En een zippy is echt niet gelijk aan een Nanotech. Maar goed, ik hoop ze smel binnen te krijgen, en dan zal ik het hier wel melden. Tegenhouden gaat me niet meer lukken