Dutch Tamiya Challenge 2012

Vraagje aan de M-Chassis Experts :turn-l:

Past de Mini Cooper S 2006 Karosserie-Set Tamiya 51335
op de M-05 Pro Chassis Tamiya 84131

Andre

En voor de tweede maal dit seizoen.

DTC TT-01 Team zoekt rijder voor DTC wedstrijd

Eindhoven 10 Juni 2012

He mensen.

Heb hier nog een TT-01 staan die zondag 10 Juni zijn rondjes op een circuit wil rijden.

Auto wordt ter beschikking gesteld inclusief Lipo, Lader, Stuurwiel Zender en Pit Crew (1).
Je kunt natuurlijk ook je eigen ontvanger inbouwen en met je eigen zender rijden.

Andre

Laatst bewerkt:
Goed nieuws voor Tamiya piloten de komende weken!
2 wedstrijden dicht tegen de Belgisch/Nederlandse grens:​

3 juni - Belgische TamiyaCup - MRG (Genk)
10 juni - DTC Nederlandse TamiyaCup - ERCE (Eindhoven)

Bij deze nodigen we dus graag de Nederlandse piloten uit voor de Belgische TamiyaCup te Genk.​

genk_210.jpg

andre,

ik wil het wel proberen.. mijn zoon probeerde het met jou auto in lelystad, hij kan helaas dit weekend niet ( scoutingweekend).

mijnjongste rijdt mee in de fighter buggy, ik ga weer een poging wagen in de f1 ..

ik hoor het graag,

groet
marco

En voor de tweede maal dit seizoen.

DTC TT-01 Team zoekt rijder voor DTC wedstrijd

Eindhoven 10 Juni 2012

He mensen.

Heb hier nog een TT-01 staan die zondag 10 Juni zijn rondjes op een circuit wil rijden.

Auto wordt ter beschikking gesteld inclusief Lipo, Lader, Stuurwiel Zender en Pit Crew (1).
Je kunt natuurlijk ook je eigen ontvanger inbouwen en met je eigen zender rijden.

Andre

Ik heb voor de DTC een tamiya M05 aangeschaft, zodat ik naast de Rallycup in de winter ook in de zomer wat wedstrijdjes kan rijden. Nu heb ik via internet twee body's besteld die langer als verwacht op zich laten wachten, graag zou ik toch willen rijden zondag.

Is er iemand die een oude m05 body heeft liggen, die ik aanstaande zondag voor 1 dagje kan lenen?

Robbert

@Tazman

Hij is om te bouwen tot drie verschillende wielbasissen:

korte (210mm)
medium (225mm)
lange (239mm)

Ik rij het liefst met de medium, maar ben al blij zat als ik überhaupt kan rijden. Elke M-chassis body is dus welkom!

Ik kan eventueel een Suzuki Swift body meenemen.
Niet meer de mooiste maar voldoet prima.
Body posten zal je zelf mee moeten meenemen daar ik die niet meer heb.

mvg Roy

Ik kan eventueel een Suzuki Swift body meenemen.
Niet meer de mooiste maar voldoet prima.
Body posten zal je zelf mee moeten meenemen daar ik die niet meer heb.

mvg Roy

Daar zou ik erg mee geholpen zijn Roy!
Body posten heb ik zelf, dus dat is geen probleem.
Tot zondag.

Robbert

Geregeld dan.
Zie je zondag.
Ben diegene die met een heleboel spullen aan het slepen is en met een groene kap rij.
Anders staat er een witte Honda op de tafel met een TT chassis er onder.

mvg Roy

Ik zou graag morgen komen meedoen in de Euro-GT, echter ben ik telaat met inschrijven..
Weet iemand wie ik kan contacteren of ik eventueel morgen nog kan meedoen? Of weten jullie dat?
Grtjs van de Belgische Tamiyacup :-)

Hallo Olii,

Geen probleem.
Zorg er wel voor dat je op tijd aanwezig bent en jezelf meteen even meld bij de wedstrijdleiding. Zij moeten immers wel even de tijd hebben om je toe te voegen aan de wedstrijd.

Tot zondag.

Grt,
Michael

PS het lijkt erop dat het weer meezit, gezien de slechte verwachtingen van afgelopen week ;)

Desalniettemin, een plastic tasje meenemen om over de zender te doen, de rijderstelling is waarschijnlijk nog steeds niet overdekt.
Vanmiddag ben even wezen rijden, en de stelling is inderdaad niet overdekt. En ik hoop inderdaad dat het droog blijft, 4 druppels en de baan is spekglad.

Back