E-REVO topic

Heb ze zelf maar zonder extra ringen gemonteerd want ik wist het ook niet. En dit gaat tot nu toe prima, banden zitten vast en draaien niet tov de velg.

Die ringen zijn juist om de banden die wangen hebben van dun rubber goed in te klemmen. In het verleden waren er problemen mee dat ze toch los kwamen maar dat zal voornamelijk bij 6S rijders zijn gebeurd. Met de ringen past alles perfect dus het lijkt mij geen overbodige luxe.

Je hebt gelijk, ik las ook ergens op de Maximizer site dat je ze met de Dirt Claws ook nodig hebt. Maarja zonder gaat tot nu toe ook prima :D

Ik denk juist dat hij daarmee een stuk stabieler zal sturen. Ik denk niet dat er meer wheelie's van komen. Ik heb zondag in Purmerend een tijde gereden, en toe kwam die tip van een nitro rijder. De nitro's kunnen dit instellen met een schroefje. En inderdaad, als je die over de baan ziet gaan, komt de voorkant niet omhoog. dat ziet er gewoon een stuk contoleerbaarder uit. Ik heb zelf al wat zitten prutsen, maar ben benieuwd of er al andere revoers mee bezig zijn, en hoe die dat dan doen

de enige mogelijkheid die je hebt om de draagarmen voor minder ver te laten uitveren, is door de voorste skidplate aan te passen lijkt me. of uiteraard een aanslag in het chassis voor de rocker zetten.
een ding wat in ieder geval al wat moet helpen is de spacers uit de voorste pushrods te halen. dan zul je de veer op de shock weer iets strakker moeten draaien, maar de draagarm kan niet meer zover naar beneden komen als voordietijd.

Ik heb een vraagje zag net op marktplaats een E-revo Met een Hele mooie Camaro SS kap erop. Waar kan ik deze vinden?

heb al op verschillende Site's gekeken en kan hem niet vinden.

Waar moet ik op letten bij het kopen van een andere kap?

Mvg, Jimmy

ik heb net een hele leuke bestelling gedaan bij TH :)

LXYJJ5
Traxxas Mamba Monster Brushless System 2200kV E-Revo
In stock, shipping 1 $169.99

PC7130
$30 Promotional Discount
In stock, shipping 1 $30.00-

Order Summary

Billing Type: Mastercar
In-Stock Subtotal:

Priority Mail International:

Total Current Charges:
$ 139.99
$ 9.99
$ 149.98

ik had dit al een keer eerder gepost en toen was dit produkt ineens weg maar ik kwam er vandaag achter dat hij nog steeds op mijn bestel kaart stond voor die rare lage prijs dus ik dacht gewoon proberen????

een MMM set voor $150 :rolling::rolling::rolling:ben benieuwd of het de V2 of V3 is

Laatst bewerkt:
ik heb net een hele leuke bestelling gedaan bij TH :)

LXYJJ5
In stock, shipping 1
$169.99
PC7130
$30 Promotional Discount
In stock, shipping 1
$30.00-

Order Summary

Billing Type: Mastercard
In-Stock Subtotal:
Priority Mail International:
Total Current Charges:

$ 139.99
$ 9.99
$ 149.98

ik had dit al een keer eerder gepost en toen was dit produkt ineens weg maar ik kwam er vandaag achter dat hij nog steeds op mijn bestel kaart stond voor die rare lage prijs dus ik dacht gewoon proberen????

een MMM set voor $150 :rolling::rolling::rolling:

Link? Ik gok dat dit alleen de motor is... :p

@ Driver, ziet er goed uit, kan me alleen haast niet voorstellen dat je daarvoor die set krijgt. Ik wil hem wel overnemen voor $ 160,00 :rolling:

@ Jimmy, die kappen voor de Savage kun je wel passend maken voor de e-revo hoor. Op het traxxas forum zie je er een hoop van. Zelf ga ik de HPI Heimicuda body nog eens kopen. Deze had ik destijds op mijn Savage en die is wel heel bruut.

:rolling::banana::banana::rolling:

RONALD , Thank you for your order!
It has been processed and shipped.

Shipment Notification

Customer Number:
Shipped Via:

Shipping Address:
RONALD
Date Shipped: 14-Oct-2009
Number of Packages Shipped: 1

Note: all prices and costs are in U.S. dollars.

Stock Number

Product Description

Stock Status/Quantity

Extended Price

The following items shipped from Champaign, Illinois
Estimate of when you will receive your shipment: 7 to 14 days

PC7130
$30 Promotional Discount

1

-$30.00

LXYJJ5

1

$169.99

Traxxas prefers to deal direct with customers on questions of warranty and returns. Please contact Traxxas directly regarding such issues.

Order Summary

In-Stock Subtotal:

INTL SMALL PACKET AIR:

Total Current Charges:

$ 139.99

$ 9.99

$ 149.98

Laatst bewerkt:
Is dit alleen mijn probleem of heeft iedereen er last van?
Bij mij staat 1x rijden gelijk aan 1x helemaal naar de hobbyshop rijden en steeds weer een kapot onderdeel vervangen?

Ben ik de enige of heeft iedereen dit probleem???
Voor mijn gevoel doe ik er niet zo heel erg gekke dingen mee!

Back