Snel even off topic,
Heey luitjes is hoorde laats iets van een meeting in limburg, offroad voor alle klasse......
MBS-RACING WINTERBASH 2010
Wintercompetitie OFF-road indoor event te Limburg
Met als primeur de eerste 4WD big scale wedstrijdklasse !!
De ultieme winter offroad competitie of je nu big scale, nitro of brushless rijder bent.
Het indoor event in Limburg om ook de winter door te kunnen rijden. Er zal op zondag in wedstrijdverband gereden kunnen worden en er kan op zaterdag getraind worden. Het werd nu wel weer eens tijd om de modelbouw ook voor de off-roaders onder ons een evenement te geven. En dit zal dan ook dit jaar gaan gebeuren. De planning is om in een manege op 2 verschillende banen te rijden waardoor het voor alle partijen interessant is om de hele dag te kunnen rijden. De registratie zal worden gedaan met AMB decoders en een persoonlijke transponder is dan wel zo handig.
WIJZIGING de prijzen per klasse zijn komen te vervallen.
Dit om de grote vraag van de rijders die liever een FUN dag hebben met een klein wedstrijd element te kunnen bieden.
Dus geef je snel op want vol = vol (maximaal 30 rijders per klasse)
Aanmeldingen kunnen via de mail en alle inschrijvers zullen op de site van modelbouwfora worden bijgehouden. Links zullen op
http://www.MBS-racing.nl en
http://www.M-auto.nl bekend worden gemaakt.
Daar er op het moment van deze publicatie nog niet alle details vast liggen zullen we jullie via de sites op de hoogte houden.
Organisatie : MBS-racing Team (LB)
· Hoe vaak : 4 weekend evenementen
· Wanneer :
· 14 en 15 November 2009
· 2 en 3 januari 2010
· 6 en 7 februari 2010
· 20 en 21 Maart 2010
· Kosten : Voor het hele evenement 85,- euro, per weekend 25 euro of voor 1 dag 17,50
(bij inschrijving hebben de mensen voor het gehele evenement voorrang op de weekend of dag rijders)
· Aanmelden INFO@MBS-racing.nl
· Kampeer mogelijkheden aanwezig
· Zaterdag Vrije Training van 12.30 uur tot 19.30 uur
. Zondag vrij rijden met telsysteem AMB van 10.00 tot 12.30
· Zondag Wedstrijden van 13.30 tot 17.00 uur
KLASSES
· Big scale 2wd (30 rijders)
· Big scale 4wd (30 rijders)
· Nitro buggy en truggy 1/8 (30 rijders)
· Brushless buggy en truggy 1/8 (30 rijders)
· Promo klasse (traxxas electro 1/10) (20 rijders)
Let op vermeld bij het aanmelden je klasse die je wilt rijden je naam, frequentie, welke auto en persoonlijk transponder nummer !! Let wel inschrijving is pas definitief nadat betaling is ontvangen. Er dienen minimaal 16 deelnemers te zijn per klasse om het evenement door te laten gaan.
Contact adressen :
MBS-racing
Broekhoven 1
6243BC Geulle
info@MBS-racing.nl
indoor-offroad-evenement-limburg
Met de traxxas dag in mijn achterhoofd moet je voorzichtig zijn wat je op het forum plaats

Ook wil ik niet tot commercieel belangen verstrengeling verwikkeld worden
Wat ik begrepen heb is dat de data geregeld zijn bij de manege, aanmeldingen (ook via bigscale) zijn magertjes.
Zelf ben ik twee van de vier weekende verhinderd (tussen 8.00 en 17.00 uur) Vrijdag avond (opbouw) en zaterdag avond als er genoeg belangstelling is kan altijd nog