Alsof er een hoger Iets hoogspersoonlijk me tegen mezelf wil beschermen blijkt de Albatros niet leverbaar. En hij heeft ook niet het vermoeden dat hij die nog deze maand wel zal hebben. Er komt dus toch een kleine wijziging. Het gaat de Carmen worden. Op het eerste gezicht iets minder detail, maar qua bouw volgens mij best wel dicht bij elkaar. Althans, volgens Sjaak ook. Gelukkig voor mij twijfelde ik vanochtend al tussen deze twee, want die Carmen vind ik ook mooi maarja, de Albatros had kanonnen aan boord :lol:
Mijn vorige vraag is ook niet meer echt van belang, ik zag op Conrad de 'echte' dremel voor 70 euro en omdat ik daar toch nog wat dingetjes moet bestellen (wat hout enzo om het buigen enzo vantevoren eens mee te oefenen) gaat die meteen mee :lol:
Mijn vorige vraag is ook niet meer echt van belang, ik zag op Conrad de 'echte' dremel voor 70 euro en omdat ik daar toch nog wat dingetjes moet bestellen (wat hout enzo om het buigen enzo vantevoren eens mee te oefenen) gaat die meteen mee :lol: