Eerste pakket: robbe blusboot "Dusseldorf"/ doen of laten?

Alsof er een hoger Iets hoogspersoonlijk me tegen mezelf wil beschermen blijkt de Albatros niet leverbaar. En hij heeft ook niet het vermoeden dat hij die nog deze maand wel zal hebben. Er komt dus toch een kleine wijziging. Het gaat de Carmen worden. Op het eerste gezicht iets minder detail, maar qua bouw volgens mij best wel dicht bij elkaar. Althans, volgens Sjaak ook. Gelukkig voor mij twijfelde ik vanochtend al tussen deze twee, want die Carmen vind ik ook mooi maarja, de Albatros had kanonnen aan boord :lol:

Mijn vorige vraag is ook niet meer echt van belang, ik zag op Conrad de 'echte' dremel voor 70 euro en omdat ik daar toch nog wat dingetjes moet bestellen (wat hout enzo om het buigen enzo vantevoren eens mee te oefenen) gaat die meteen mee :lol:

Als je bij je bestelling den gelijk de bestelcode 022044-NB even toevoegd, krijg je 7,50 korting op je totaal.

Ik gebruik aan boord een draadloos "dremeltje"van een goedkoop merk en dat bevalt me prima, thuis heb ik een van ferm en dan ook nog 1tje van 8 euro van de kijkshop en hier heb ik vast een boortje in zitten voor het snelle werk.

Zoals gezegd, mischien niet voor het fijne driemasterwerk, maar ik maak werkschepen en dat zijn nu eenmaal in het echt ook geen luxe jachten...

Ik heb zelf 2 "echte" dremels en 1 set van proxxon, met flexibele slang (darm).

Ferm is vrij low budget, maar in dit geval doet zo'n ding niet veel meer dat hoge toertjes draaien, en daar zal het wel mee meevallen.

Erger zal het waarschijnlijk zijn met de meegeleverde accesoires, de slijpschijfjes, schuurbandjes, bitjes.... heb mij ook ooit laten verleiden tot de aanschaf van zo'n setje accessoires van een mooi low budget merk, en dat merk je. Die dingen zijn merkelijk minder duurzaam dan de dremel tegenhangers.

Maar het toestel zelf, tja dat moet enkel draaien hé ;)

Ais, helaas ben je echt net een minuut te laat met die bestelcode. Maar ik moet zeggen de beste man belde me op omdat ook de kielklem niet op voorraad was. Erg zakelijk is het niet van me, maar die omzet is dus eigenlijk al voor hem weggevallen dus die 7.50... Als ze altijd zo klantgericht zijn en meteen aan de bel trekken als er iets niet ok is dan heeft ie ze wat mij betreft gewoon verdiend :lol:

Doe ik die code de volgende keer erbij als me dit goed bevalt :lol: Maar dan ben ik ook een terugkerende klant ;) Dan mag je wat sjoemelen :D

@Dazzler daar zit wel wat in, maar spulletjes die 30k toeren maken komt ook een stukje veiligheid bij kijken. En als ik de reviews lees van de Dremel 300 die het dan geworden is denk ik dat ik in elk geval geen miskoop heb gedaan. Is trouwens wel meteen zo een pakketje waar ook zo een slang bij zit en 55 accesoires. Beetje jammer dat ze niet meteen erbij zeggen welke accessoires, maar ik laat me verrassen :lol:

En anders, ik was de 8ste jarig, ik zie het als een verlaat kadootje voor mezelf :lol:

Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je direct al een kortingcode.
Dan krijg je wel reclame mailtjes van hun, maar daar staan de aanbiedingen in en soms hebben ze 7,50 korting of 5,00 korting.
Of gewoon dingen die je gratis krijgt, maar dat zijn meestal net de dingen die je niet nodig hebt.

Als je via internet betaald (Ideal) hoef je geen verzendkosten te betalen + zo een kortingcode scheelt dan al snel 15 euro.

Wat de beste aanbieding is, soms doen ze 10% korting op het hele bedrag dat kan in sommige gevallen beter oplopen (plus weer die verzendkosten bij ideal).
Meestal doen ze dit alleen in de zomer of net voordat de nieuwe catalogus uitkomt.

ik was de 8ste jarig, ik zie het als een verlaat kadootje voor mezelf

Ik de 5e en kreeg daar ook weer een korting van 7,50 voor van conrad...
Ja niet alle spam is rotzooi...

Ah maar jij hebt het over conrad! Ik had het over sjaak :lol:
Daar heb ik de doos gekocht, bij conrad wat gereedschap maar daar ben ik nog even aan het doorsjoppen voor ik op verzenden druk... Dus dan komt die 7.50 alsnog mooi uit :lol:

Ja ik bedoelde conrad, dat was over de dremel die dan toch weer wat goedkoper word.

Conrad heeft ook wel een goede service maar als iets niet leverbaar is bellen ze je echt niet direct hoor.

Bij sjaak heb ik zelf nog niks besteld, we hebben hier in rotterdam 4 shops met elk hun eigen specialiteiten.
Maar de site had ik gebookmarked vanwege de Sanson.

Ik heb inmiddels mijn 7.50 euro verjaardagskorting gehad ;)
Ook de zendkosten ging ervan af, maar dat is een beetje een sigaar uit eigen doos, want als je de dremel koopt hoef je geen verzendkosten te betalen. Neemt niet weg dat het net is, hoewel ik vind dat je bij bepaalde bedragen sowieso wel af mag zien van verzendkosten. Achja, die 7.50 ga ik dadelijk eens omzetten in een lekkere pizza denk ik!

En begint het moeilijkste gedeelte. Wachten tot alles hier is!

Wilbert is dit niets voor je??
Te Koop:

Brandblusboot "Dusseldorf". Voorzien van zwaardere pomp (Kavan). Diverse electronica, monitoren kunnen zwenken, tilten is voorbereid. Voor uitgebreide gegevens even een mailtje.
Vraagprijs € 350,-
E-mail: xyzanders@zeelandnet.nl.
20/10/08

gevonden op de HMBC

groeten, Brandaris

Dank je voor het meedenken Brandaris.
Dat is inderdaad niet teveel geld, maar het ging me meer om het bouwen.
En ik moet zeggen het is uiteindelijk de Carmen van Constructo geworden, houtbouw, statisch.

En momenteel kijk ik in track&trace en zie ik dit staan:
Zending zit in afleverroute 22-10-2008 Sittard , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 22-10-2008 Sittard , pakkettendistributie
:lol:

Dus nog even en ik kan beginnen ;)

Back