Hallo Erik.
Ja hoor dat is geen probleeem.
De garage is opgeruimd, nu mijn bouwhok nog ;-) en dan kan ik vleugels maken. (er staan nu een paar raketten in de weg.
Ik ga er van uit dat ieder een gewoon ps schuim kernen wil, hard schuim kan ik ook wel snijden maar ik denk dat dat nodeloos extra gewicht is. Als ik het mis heb dan hoor ik het wel
Na volgende week moet ik zelf effe voor groot onderhoud een paar weken in de revisie, paar nieuwe bouten in het frame, en wat nieuwe lagers en ik kan er na twee weken weer tegen aan.
Net even rond gebeld voor het schuim. platen van 1,25 meter zijn leverbaar met een lengte van 2,5 meter.
Lastig is alleen dat ik die niet in mijn antieke Volvo krijg en ze dus moet laten bezorgen, dat geeft vertraging en extra kosten.
Een oplossing kan zijn gebruik te maken van 1x1 meter platen, en dan een naat in het schuim te hebben. Als ik dan de plaat een beetje slim snij heb ik bijna geen verlies, ik denk zelf dat het in sterkte van de vleugel niet uit maakt. Een goede lijm naat is vele malen sterker dan het schuim wat er omheen zit. En heel veel extra werk is het ook niet echt.
Bij komend voordeel is dat ik mijn snijmachine niet hoef om te bouwen en dus eind volgende week de eerste kernen klaar zou kunnen hebben. (scheeld namelijk een hoop instel tijd ).
Graag zo snel mogelijk feedback ;-).