ESC flashen Hobbyking F20A

Ik ben heel benieuwd naar de resultaten. zou wel mooi zijn een before en after filmpje te zien. Ik doe het pas als ik het verschil heb gezien..

Ik ben heel benieuwd naar de resultaten. zou wel mooi zijn een before en after filmpje te zien. Ik doe het pas als ik het verschil heb gezien..

Bij deze

Kijk [URL="
[/URL] maar even...

er heeft iemand al een filmpje gemaakt

Laatst bewerkt door een moderator:
dat zou id top zijn voor en na.

hoe verbind iedereen zijn esc aan de programmer? heb al een hoop gezien over de knijper oplossing

iemand hier ervaring mee?

RCTimer/Turnigy/Hobbywing ESC DIY Firmware Flashing - Page 174 - RC Groups

P3130073.jpg picture by crimondbanger - Photobucket

ciao
Thijs

ik ga ook voor de knijper alleen lijm ik daar een kunstofplaatje op en daar boor ik testprobes in bij DEZE verkoper
kan je ze krijgen in verschillende maten afhankelijk van de grootte van de pads op je esc

Bij deze

Kijk [URL="
[/URL] maar even...

Thx voor je Link.
Deze had ik hier al voorbij zien komen en als je het zo ziet is het idd een enorm verschil ik ben heel benieuwd hoe je dat merkt in vliegen alleen.

Ik ben er overigens wel al overuit dat ik het zowiezo ga toepassen :)

thx
Thijs

Dat had ik begrepen idd.
Was alleen benieuwd naar een voor en na met een Quad :)
In hoevere je dat natuurlijk kunt zien zonder het daadwerkelijk te voelen tijdens het vliegen.

Bij deze

Kijk [URL="
[/URL] maar even...

Thanks. Dat filmpje was ik ook al tegengekomen. Maar wat ik wel eens zou willen zien is een multicopter in vlucht, zonder, en met geflashte firmware. zodat het verschil te zien is tijdens het vliegen. ik vraag me af hoeveel toegevoegde waarde dit heeft aangezien de meeste regelaars toch snel genoeg zijn om stabiel te kunnen vliegen. of bekijk ik het verkeerd?

Zoiets?

Al staat er niet echt veel info bij om te kunnen beoordelen hoe eerlijk de vergelijking is.

Hij lijkt idd veel minder wiebelig en sneller te reageren (stabieler)

Correcties zijn sneller.

Duidelijk filmpje thx

Hier ook nog intresante filmpjes

Ciao
Thijs

UPDATE:

Tjonge jonge het lijkt wel mission impossible geworden...

die soldeerpads zijn echt super klein.

al een hoop geprobeerd.

mijn soldeerbout is te log.

wasknijper optie geprobeerd... is ook erg lastig.

Verkeerde driver of software gebruikt hij wil de chip niet lezen.

ik hou jullie op de hoogte maar dit is echt niet makkelijk te doen.

ik ga een PCB bestellen om de pads goed te kunnen richten met insteekbruggen.

anyway mocht iemand nog ideeen hebben of zon ding hebben voor een F20-A van hobbyking. neem hem zondag mee naar de meeting :) leen ik hem ff

Ik ben toch wel erg benieuwd geworden naar het verschil.. Dus mn 18a plush regelaars opengemaakt.. Wat blijkt? Er zitten gewoon nog atmel chips in.. Toch maar eens een avr programmer bestellen..

Die F20-A moet juist heel makkelijk zijn met alles op een rijtje :P

ik kom nu naar je toe.... doe het ff voor :P

ik heb de regelaars al verschillende keren door de tuin gegooid hier...

inmiddels er een kleine 6,5 uur aan gezeten in 2 dagen....

:n00b:

Maar we geven niet op

Ik ben toch wel erg benieuwd geworden naar het verschil.. Dus mn 18a plush regelaars opengemaakt.. Wat blijkt? Er zitten gewoon nog atmel chips in.. Toch maar eens een avr programmer bestellen..

Good luck!

de beste ervaring heb ik tot nu toe met

AVRDUDE

de rest met al die mooie GUIs zijn allemaal onoverzichtelijk en de xtreme burner geeft te veel foutmelden...

Ik had al een beetje zitten rommelen met avrdude icm de ftdi adapter. Ik had hier: http://http://doswa.com/2009/12/20/sparkfuns-ftdi-basic-breakout-as-an-avr-programmer.html gelezen dat het hier ook mee kan, alleen er komt (voor mij in ieder geval) te veel bij kijken waar ik geen verstand van heb.. geklooi met drivers wat op zich nog niet het punt is, maar je moet ook de clock rate en fuses instellen. als hier iets mee fout gaat kan je het zaakje weg gooien.. Dus toch maar even een avr programmer bestellen..

Back