FPV, multicopter videos enz

Lennie, mooi gevlogen jongen.
Ik ga vanavond mijn filmpje uploaden.
Ben zeer tevreden over mijn vluchten die ik gemaakt heb.
raar is wel dat mijn eerste vlucht veel jello vertoond en de 2e bijna niets.
Kan dit aan een verrotte lipo liggen? Nee toch of wel?

Thank you.
Maar de hulde is aan jou voor het vinden van 3 van de 4 gecrashte quads.. :worship:

Wel een prachtige onderbroek die je daar aan hebt Boris :)

Maarreuh serieus.......super filmpje, reuze pech, maar goed geluk dat alles nog heel is en je alles teruggevonden hebt.

Thanks Roni, Ga deze week mijn naze32 testen op de quadrixette en dan die overzetten naar mijn tbs. Ik vlieg nog steeds op gps en daar wil ik vanaf en wil ook harder gaan dan nu.
Was echt een avond die ik niet had willen missen

Dave , was toen een mooie mistige dag :)

Jurgen , je moet echt van die atti en gps vluchten vanaf , op acro vliegt het zoveel smoother man!

Ga woensdag beginnen aan men Fpv tricopter , heeft iemand een leuke design ergens gezien??
Niet te groot , gopro en Fpv gear moet erop kunnen ;)

Laatste nieuwe Fpv quad , full acro met multiwii en 6050 sensor, 1gr cam en video 5,8 zendertje.
3D geprint :)
img2024jf.jpg

img2025qr.jpg

img2026gd.jpg

img2028pr.jpg

img2029yr.jpg

img2030qr.jpg

Die crash is wel klote maar aan de andere kant een knap stukje vakmanskunst

Zoveel lucht ruim en dan elkaar raken :) en dan nu in het water vallen ook.
Ik zou bijna zetten je had een staatslot moeten kopen die dag.

Hoop dat je snel je quad weer up and running hebt

gr
Thijs

Die dingens gebeuren nu eenmaal , deze keer had ik geluk , ik kon hem landen.
Chasen is risico's nemen , het is niet de eerste en niet de laatste keer spijtig genoeg.
Dat die nu net in het water moest belanden is wel dikke pech..honderde meters gras en 1 klein stukje water..

Zou ook eens een lc filtertje installeren zo aan de fpv beelden te zien. Ben je mooi van de strepen af.

Strepen zie je alleen in de dvr. Weet niet wat het is....denk iets in de kabel. Doet ie ook als ik geen esc aan heb staan. Nooit verder naar gekeken aangezien mijn dvr puur voor localiseren is.

Strepen zie je alleen in de dvr. Weet niet wat het is....denk iets in de kabel. Doet ie ook als ik geen esc aan heb staan. Nooit verder naar gekeken aangezien mijn dvr puur voor localiseren is.

Welke DVR gebruik je? Ben de spullen aan het verzamelen voor 'mijn' groundstation en had ergens gelezen dat de DVR van HobbyKing niet echt denderend is en dat je beter die van ReadyMadeRC kon aanschaffen.

Back