FPV, multicopter videos enz

Overigens een schade rapport:

LR sherrer rx
4 escs....kunnen goede bij zitten maar alles vervangen (Edit: er lijken 3 goed te zijn goed voor een tri of een los quad :D)
2 motoren klinken niet goed. Zand in de lagers.
Vtx lijkt nog niet te werken....nog even drogen.

Verder is mijn hero3 black na een dag drogen helemaal in orde gelukkig.

Heb alles opnieuw opgebouwd......nog wat details afwerken en morgen vliegt ie weer :-)

Heb overigens zaken die niet kapot waren alsnog vervangen voor de zekerheid zoals mijn fc en de 12ubec. (Deze FC verwisselt met mijn LOS quad)

Valt dus reuze mee.

Laatst bewerkt:
Ik werk momenteel aan een tri gebaseerd op die van RCexplorer, maar dan met armen van 40cm :)
Allemaal DIY uit hout en aluminium, momenteel aan het wachten op onderdelen.
Het zal niet zo'n extreme worden als die van jullie, maar ik ga er wel een gopro en FPV op zetten :p

Denk dat het toch een rcexlorer tricopter wordt maar dan iets kleiner en met vibratie dempers voor de gopro. Hier en daar wat aanpassingen en dat moet goedkomen...
Heb gelezen dat een gewone tricopter beter vliegt dan een T-tricopter...

Als ik nog 3 ESC's over heb van de barbecue Zondag wil ik ook wel een maken als jij mij uitlegd hoe die servos werken Roni :D

Denk dat het toch een rcexlorer tricopter wordt maar dan iets kleiner en met vibratie dempers voor de gopro. Hier en daar wat aanpassingen en dat moet goedkomen...
Heb gelezen dat een gewone tricopter beter vliegt dan een T-tricopter...

Ik was ook eerst van plan zo'n T-copter te bouwen, maar toch besloten met een basic tri te beginnen. Heb ook gehoord dat ze beter vliegen.
Ook omdat die makkelijker op te plooien zijn en dus beter in een rugzak passen :)
Dit is hij voorlopig, ik wacht nog op F-20a ESC's, kk2.0 en 11x4.7 props.
Eens hij goe vliegt spuit ik die armen nog eens zwart :p

14o16yq.jpg

30w3yvn.jpg

Ik heb zo'n fake security camera gekocht in de Brico om hem wat af te schermen:
2zyhem9.jpg

Ik heb niet zo'n zin in figuurzagen etc, heeft iemand nog goede suggesties voor een tricopter (CNC) kit met het Yaw mechanisme, de frame platen en evt motor steunen?

Het is heel simpel uit te zagen met een figuurzaag , voor 15 euro heb je al een zaag en dat kan je achteraf nog gebruiken voor andere dingens.

De Yaw mechanisme daar heb ik iets heel goed en stevig voor , wil wel helpen maar dan moet jullie maar naar Antwerpen komen.

Zal foto's plaatsen zodra ik eraan begin ;)

Het wordt zoiets maar dan wat kleiner en met vibratie dempers.
Ga het uit G10 plaat zagen met alu armen , bijna onbreekbaar zoals men Acro tri..

triv2-31.jpg

triv2-2.jpg

En hier mijn video, sorry voor de onduidelijke beelden. Ik heb namelijk mijn telefoon op mijn Hexacopter geplakt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back