Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie build weer Roni. Is dat 15mm aluminium buis. Vraag mij ook af welke maat kogellink er op de yaw zit. De kogellinks op de tuimelschijf van mijn 600 heli zijn een stuk kleiner.
Ging 60 meter hoog ineens was het onbestuurbaar en ging vanzelf full throtlle omhoog!
Geen controle meer , totaal niet reageren op de stickinputs.
Ging een goed meter of 400-500 hoog , zender aan , zender uit , disarm alles geprobeerd , bleef als een speer omhoog gaan!!
Na een second of 15 zag ik het terug en was rollend naar beneden aan het komen!
Eerste faling ooit op men multicopters , vraag me niet waarom heb er nog steeds geen antwoord voor!
Met veel geluk deed men bieper het nog..
De crash maakt niet uit , ik ben blij dat die niet ergens op de baan is gecrasht , dat was veel erger geweest , je bent gewoon totaal machteloos , alles geprobeerd , toen die naar beneden kwam gerold heb ik het nog op atti proberen te gooien , ging gewoon niet.
Holy shit man..........als je dat door je bril ziet word je gewoon gek.
Geluk dat het niet op de snelweg terechtkwam.
Wel klote natuurlijk maar gelukkig is het duurste spul nog heel.
Korte update:
ESC's vandaag aangekomen, alles gesoldeerd en eraan gehangen.
Nu nog wachten op de KK2.0 bordjes want die hebben ze niet in stock...
Weet iemand of dit bord (MultiWii 328P Flight Controller w/FTDI & DSM2 Port) beter/even goed is als dat kk2.0?
Die hebben ze wel binnen en als het even goed vliegt ga ik vragen om kk2 te schrappen en dit in de plaats te geven. Dus iemand ervaring mee?
@ Roni:
Nog een geluk dat je niet te veel schade hebt, zag er spectaculair uit