FPV, multicopter videos enz

Ezuhf set is binnen , snel gemonteerd en getest.
Volgende week eens zien hoe ver ik ermee kan :)

edit_preview.php

edit_preview.php

Vanmiddag ff snel een vluchtje gedaan. Kon het weer niet weerstaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een mooie plek om FPV te vliegen man. Ik heb dat 'treetop surfen' de laatste tijd een paar keer gezien en vind dat wel erg gaaf.

Denk dat ik zelf bij het tussen de bomen door vliegen al snel in de war raak.

Goed om te zien dat je geen watervrees hebt gekregen!

@boris

Echt ongelooflijk gevlogen man.
Je bent gewoon de beste quad piloot van Nederland ... Misschien wel van ....
Zonder twijfel

Mooie locatie weer hoor, het begint hier helemaal te jeuken ;).

Heb je trouwens ergens een overzicht staan van je FPV equipment (frame, motoren, props, FC, Tx/Rx, video Tx/Rx, antennes)?

@Roni + @Garbungel: ze kunnen jullie best contactverbod geven om het luchtruim beetje veilig te houden. ;-))

Hier mijn filmpje, minder boeiend gevlogen maar dat verstop ik met de directing and producing van video.

Hopelijk geen failsafe meer na 500-700 meter door de 1,3ghz video, moet het nog wel uittesten maar denk wel dat het goedkomt.

Morgen men quads beginnen terug op te bouwen , alles ligt uit elkaar na een pechweek :)

@boris

Echt ongelooflijk gevlogen man.
Je bent gewoon de beste quad piloot van Nederland ... Misschien wel van ....
Zonder twijfel
Haha thanks jurgen.

Mooie locatie weer hoor, het begint hier helemaal te jeuken ;).

Heb je trouwens ergens een overzicht staan van je FPV equipment (frame, motoren, props, FC, Tx/Rx, video Tx/Rx, antennes)?
Mijn setups zijn vaker hier in het draadje gepost, maar check de begin post van qx-9 topic

Mooi locatie man , te gevaarlijk om daar samen te vliegen :)
Ja hier kun je de boom in klimmen of duikspullen halen bij een mid-air :)

Ik gebruik de super simple osd van hobbyking. Ik zie alleen de voltage van mijn lipo. Ik zie een timer en sinds vorige week zie ik ook rssi van mijn rc besturing. Heb ook eens ezosd gehad met gps enz. , maar vond het allemaal overbodig op een multi.

vraagje !

mijn immersionrc 600mw v2 zender en ontvanger, geeft alleen maar op ntsc goede stabiele beeld, via gopro out (gopro staat ook op ntsc)

zodra ik gopro op pal zet, verspringt mijn beeld continu rollend over het scherm
waar zou dat aan kunnen liggen ?

vraagje !

mijn immersionrc 600mw v2 zender en ontvanger, geeft alleen maar op ntsc goede stabiele beeld, via gopro out (gopro staat ook op ntsc)

zodra ik gopro op pal zet, verspringt mijn beeld continu rollend over het scherm
waar zou dat aan kunnen liggen ?

lmgtfy

When a NTSC receiver is used to pick up PAL color transmissions people might see a 'rolling screen' or a blank screen.

When is this likely to happen though? This will happen if you've connected a PAL camera to an analog NTSC monitor or NTSC DVT recording device or you're using a NTSC car DVD player to try and watch TV stations in a country which uses the PAL color format.
NTSC / PAL Information - What's The Difference? - Wholesale Electronics Guide

QX-9 nog maar eens afgestoft deze week, nog steeds dik favoriet;-)

Na een minuut raakt de QX-9 een tak en vervolgens de grond, direct vol gas erop en ff geland voor een korte inspectie. Geen schade gelukkig.

Sunnysky 2216 1100kv
30A esc's SK flashed
NanoWii/ MultiWii 2.1
1.3 Vtx
Spektrum 2.4 rc
Sony PZ0420
GoPro2
Simple OSD
Graupner 9'' E-Props (mijn laatste..:-( )
2200 Turnigy 4S 40C

Back