Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanmiddag ff snel een vluchtje gedaan. Kon het weer niet weerstaan.
Haha...eigenlijk wel heel erg. Werd er wel flink zenuwachtig na afgelopen zondag, maar je moet je angsten soms overwinnenGoed om te zien dat je geen watervrees hebt gekregen!
Mooie locatie weer hoor, het begint hier helemaal te jeuken.
Heb je trouwens ergens een overzicht staan van je FPV equipment (frame, motoren, props, FC, Tx/Rx, video Tx/Rx)?
Ezuhf set is binnen , snel gemonteerd en getest.
Volgende week eens zien hoe ver ik ermee kan
![]()
![]()
Haha thanks jurgen.@boris
Echt ongelooflijk gevlogen man.
Je bent gewoon de beste quad piloot van Nederland ... Misschien wel van ....
Zonder twijfel
Mijn setups zijn vaker hier in het draadje gepost, maar check de begin post van qx-9 topicMooie locatie weer hoor, het begint hier helemaal te jeuken.
Heb je trouwens ergens een overzicht staan van je FPV equipment (frame, motoren, props, FC, Tx/Rx, video Tx/Rx, antennes)?
Ja hier kun je de boom in klimmen of duikspullen halen bij een mid-airMooi locatie man , te gevaarlijk om daar samen te vliegen![]()
Ik gebruik de super simple osd van hobbyking. Ik zie alleen de voltage van mijn lipo. Ik zie een timer en sinds vorige week zie ik ook rssi van mijn rc besturing. Heb ook eens ezosd gehad met gps enz. , maar vond het allemaal overbodig op een multi.+1
En osd
vraagje !
mijn immersionrc 600mw v2 zender en ontvanger, geeft alleen maar op ntsc goede stabiele beeld, via gopro out (gopro staat ook op ntsc)
zodra ik gopro op pal zet, verspringt mijn beeld continu rollend over het scherm
waar zou dat aan kunnen liggen ?
NTSC / PAL Information - What's The Difference? - Wholesale Electronics GuideWhen a NTSC receiver is used to pick up PAL color transmissions people might see a 'rolling screen' or a blank screen.
When is this likely to happen though? This will happen if you've connected a PAL camera to an analog NTSC monitor or NTSC DVT recording device or you're using a NTSC car DVD player to try and watch TV stations in a country which uses the PAL color format.