FPV, multicopter videos enz

Filmpje van de levens gevaarlijke crash! Nog nooit zoveel rolls en loops in 1 keer gemaakt!

Dat is echt wel schrikken! Ik ga waarschijnlijk dit weekend mijn eerst fpv vlucht maken. Ik ga toch maar een rustiger plekje zoeken, ik vlieg namelijk meestal ook vlak bij de snelweg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe lang ik quadcopters vlieg?

Quadcopters vlieg ik zo'n 2 jaar nu en ben ook vrij snel toen ik in aanraking met de quadcopters kwam ook met FPV begonnen.
Je kan vrij snel leren vliegen.....het is kwestie vlieguren maken en jezelf doelen en uitdagingen stellen.
Alleen op een veldje rondjes vliegen zal daar niet bij helpen zeg maar :D

Wat een vette film weer Boris. Zelfde plek als waar je quadcopter vorige keer het water in is gegaan zie ik. Mooie plek om FPV te vliegen.

Het lijkt op 2.25 minuut wel of je de boomtop raakt overigens?

Haha nee.....dat is het geluid van de wind in de microfoon waar ik net boven de boom uitkom. Dat was een bewuste actie. Zo dicht mogelijk bij de boomtop komen.

Yup hetzelfde locatie alleen stukje verder. Het is echt letterlijk 2min met de auto van mij af en 2minuten lopen van de parkeerplaats. Heb wel een paar keer naar water gekeken vanuit de lucht.
Is meteen ook mijn standaard test gebied.

Vandaag mijn eerste FPV vluchten gemaakt :D
Viel allemaal reuze mee, maar is wel ff wennen!

Hier het filmpje van mn 2e vlucht:
(na 5.45 gebeurt er niks meer, montagefoutje :rolleyes: )

Mooi gevlogen en zeker voor eerste fpv vlucht, maar wist wel dat jij goed kon vliegen.

Was dat nou in level mode?

Hop... dat was hem!! En we hebben het allemaal overleeft :)
Ik mocht ook een keer door de glaasjes kijken, en dit is toch wel een toevoeging op het verlanglijstje waard. Mooi spul Markjuh!

Mooi hoor! Welke 'goggles' heb jij als ik vragen mag?

(ik zit te twijfelen om de Dominator V3's te gaan bestellen maar ik hoorde/las dat er daar ook een nieuwe van uitkomt maar dat kan nog wel even duren...)

@ Boris: Ik vlieg alleen op rate mode ;) Vind alle andere modussen maar vervelend, net of ik met gel stuurknuppels aan het sturen ben.

@ Douwe: Ik heb de Fatshark Predator V2 set van hobbyking.

Het crash probleem is bekend :)
De nanowii is stuk! Daarom ging die enkele 100rde meters de lucht in ...
Naze32 acro erop :D
Wel raar dat ie flink stijgt dan. Return to Heaven feature

@ Boris: Ik vlieg alleen op rate mode ;) Vind alle andere modussen maar vervelend, net of ik met gel stuurknuppels aan het sturen ben.
Ik wist wel dat jij met rate vloog uiteraard, maar zag in het filmpje veel terug pitching, wat leek alsof je in atti stick loslaat :D.

Back