Fijn zeg …… je zou maar een knappe kist naar de klote vliegen door zulke crappy ontvangers
En dat is nou de reden dat ik voor kwaliteit kies ……… jaaaaaaa zeik Jeti allemaal maar af, dit is voor mij weer een bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt met kwaliteitsspul,
Elk merk heeft wel eens problemen, ook Jeti, Graupner, Futaba.
Dat zegt niks over de kwaliteit.
En voor het bedrag dat jij extra betaald hebt voor je Jeti en ik voor mijn Frsky had ik er een kist bij kunnen kopen...
Maak je Jeti eens open en maak een Frsky open.
Als je de componenten gaat vergelijken zit er heel weinig verschil in, ze kopen allemaal hetzelfde spul in in China.
Altijd als ik dingen koop trek ik het meteen open, dus ik heb de Jeti open gehad en eigenlijk alle zenders.
De Frsky Taranis vond ik wel echt chinees kwa opbouw maar als je ziet hoeveel er verkocht zijn en hoeveel problemen er zijn dan is het een prima zender.
De Tandem zit heel dicht bij hoe de Jeti opgebouwd is, alleen is ie minimaal 1000 Euro goedkoper... en daar kan je best een aardig model voor kopen..
En ik betaalde destijds al iets van 70 Euro voor een Jeti ontvanger, een Frsky betaal ik minder dan 30 voor en ik heb echt nul problemen gehad met Frsky.. ook niet met Jeti maar tja, dat mag ook niet voor dat geld.
als je zo idioot veel geld voor een zender betaald ga je ook niet problemen aan de grote boom hangen dus zal je nooit iemand iets negatiefs over Jeti horen zeggen (behalve ik en daar krijg ik ook erg veel commentaar op).
Probleem is... het gaat te goed in de wereld, mensen hebben geen idee meer van de waarde van geld (zegt opa).
Vroeger was een Futaba FC28 echt the top of the Bill.. als je zo'n ding had dan keken mensen tegen je op.
Dat is nu een beetje met de Jeti, mensen die amper kunnen vliegen zie je met een enorm ding voor hun buik lopen, de DC24, omdat het een Jeti is krijgen ze aanzien en voelen ze zich beter.
Je had dat ook ee beetje met Porsche, ik heb destijds meegedaan aan een paar Porsche meetings, daar stonden ook wat mannetjes met van die polootjes met de boordjes omhoog.
Dikke 911's.
Konden het ding amper op de weg houden maar tja... ze reden Porsche omdat ze vroeger op school gepest werden of geen vriendin konden krijgen en met een Porsche gaat dat makkelijker.
Ik reed de Cayman omdat het een leuke auto was om lekker mee te knallen op slingerweggetjes en op het circuit.
En ik ben ook helemaal niet positief over Porsche, te duur, ouderwetse techniek, goedkoop plastic... toen ik dat zei tijdens de meetings kreeg ik dezelfde reacties als dat ik hier krijg als het over Jeti heb...
GJ