Funjet ULTRA verkrijgbaar en al gevlogen!

12kHz, 16kHz of 24 kHz, rara, wat zou de middelste zijn ???? ik denk dan ook 12khz.
In de handleiding van de ESC staat dat 16kHz heel uitzonderlijk voorkomt.

1
12 kHz
Recommended for most brushless motors.
2
16 kHz
Recommended for low inductance motors. RARE. Suggested for Kontronik Tango motors.
3
24kHz
Recommended for very low inductance motors.
4
Outrunner Mode
Recommended for all outrunner motors.

Dus wat moet ik nu kiezen..?

Vervangen door inbusschroeven, dan kun je meer kracht zetten. De bijgeleverde schroeven, daar draai je heel snel het kopje van kapot.
Dan moet ik morgen eens zien of ik er zo'n nog liggen heb..

In de handleiding van de ESC staat dat 16kHz heel uitzonderlijk voorkomt.

1
12 kHz
Recommended for most brushless motors.
2
16 kHz
Recommended for low inductance motors. RARE. Suggested for Kontronik Tango motors.
3
24kHz
Recommended for very low inductance motors.
4
Outrunner Mode
Recommended for all outrunner motors.

Dus wat moet ik nu kiezen..?

..

Kan er nu iemand mij een antwoord geven op deze vraag?

[mod] Draadje werd opgeschoond, je lust elkaar niet? goed recht, ga het echter wel ergens anders uitvechten......dank[/mod]

.... deze had iemand anders gebouwd (misschien jij wel aan de kwaliteit van het bouwen), tevens waren de servo's ook niet verlijmd, kom met goede informatie aan, wijsneus .... ik zal maar niet beginnen met alle domme vragen die jij gepost hebt, dan ben ik in 2013 nog niet klaar.

sorry @stevo, ik houdt nu op want die wijsneus blijft gewoon aan de gang.

Kan geen kwaad. De scharnierlijnen zijn nog nieuw en geven wat veel weerstand in het begin.
En die hitec servotjes maken graag geluid :) dan weet je dat ze werken :p

Dacht dat het misschien te maken had met mijn eigen ontworpen stuurstangen maar dan is het blijkbaar toch normaal ;)

De funjet is bijna klaar :banana:

Btw, bij mijn jetiger moest ik mixers instellen omdat anders de uitslagen niet groot genoeg waren. Ik veronderstel dat ik dat bij de funjet ook zal moeten doen?

Komt in orde.

Laatste vraagje (hopelijk). De propadapter komt tegen de vijzen van de motormount aan. Het kan geen kwaad om de propadapter niet op zijn uiterste punt die hij kan ,vast te zetten veronderstel ik?

ook dat kan geen kwaad maar ENKEL als je het maar voor enkele MM doet?

Met als voorbeeld, normaal schuift hij er bij jou laat ons zeggen 12mm over dan kan het geen kwaad om 9 a 10 mm overlapping te hebben. Maar 5 mm kan wel kwaad!!!!!!!!

De funjet heeft bijna geen stuwkracht op de grond bij mij, is dit doordat er te weinig luchtaanvoer is?

Motor draait andere kant op dan normaal+ prop is met voorkant naar voor gemonteerd.

Back