Geinig voor weinig

zo dan?
shredder_sc_06.jpg

heb je ook een link waarop we wat meer over de SC van HK kunnen vinden???

Ik vond het frame een beetje iel voor zon grote kar, maar ik ben geen expert in dat soort spul. ;)
En zon bumper is er zo onder geschroefd toch? ;)

dan moet je wel een bumper hebben van het goede formaat, misschien dat de bumper van de nieuwe Losi 5ive-T er wel op past

Mijn mini short course ligt bij de douane denk ik. Op de 21e verzonden met HK post nadat die al 3 weken in het HobbyKing forward warehouse op de grote hoop lag. Straks sneeuwt het al voor ik het ding eindelijk eens binnen heb. :onweer:

De mini racing buggy is binnen 8)

vandaag een paar rondjes mee gereden en alles eens goed bekeken. Voor het geld is het echt een geweldig autootje. Hij rijd goed en is op 2s redelijk snel. Ik zal eens proberen of ik er een filmpje van kan maken van de week.

Mini SCT voldoet volledig aan de verwachting:
Slecht sturende overpowerde ramsrommel :p

Na een klapper ff de ballinks controleren / vastklikken en weer gaan met die blauwe banaan.

Leuk spul om je HK GT2 setje soepel te houden.

ik vind die buggy ook wel cool, heb nu de bug.... (ook 1:16) en die bevalt pri-ma, nog niets kapot gekregen :)

(behalve dan een spoiler en spoilermount die er niet op horen, heb ook een andere kap erop)
Zit ook te wachten tot de spoilermounts van die buggy als spares beschikbaar komen :)

die is heel lang uit.

Geloof ik metteen!
Maar die reviewer is meestal wel vrij kritisch.. En et ding kwam goed door z'n tests... (in brushed versie dan.. De brushless versie kwam er een stuk minder vanaf)

Okay, mijn 1:16 SCT is eindelijk eens binnen. Het ziet er mij wat ielig uit allemaal, vergeleken met mijn 1:18 truggy zeker. Ik heb nog geen kans gehad om er een ontvanger in te steken en te gaan rijden, dus ik kan er nog geen eerlijk oordeel over vellen. We zullen wel zien als ik er een paar packs doorheen heb gejaagd.

Back